March 24, 2009

suka suki

Selama ni aku bace je belog orang..pagi2 lepas log in, 1st sekali nak bukak la belog2 orang yang aku x kenal..suke suki nak nyebok amek tau pasal orang lain..hehehe..last week tengah manje2 wif him, he came out with this proposal..why not aku ade belog sendiri lak kan.cun gak tu kan, pastu tibe2 lak excited,girang kanak2 ribena and tengah2 bz buat keje ni, aku curik2 buat.nasib baik la bos MC..betapa gumbiranya hati beta..keh keh keh..
untuk entry aku yang sulung meh aku citer pasal hari ni...cuaca di seremban mendung je pastu hujan lebat yang amat sgt..rumput2 menghijau pastu bau hujan sgt la best..haih!rase nak lari2 dengan him kat padang bola..adoiyai..industan la pulak..tp memang aku suke bau hujan..sgt2 fresh
Sebab kehujanan yang amat lama, aku hanya menapau lunch..sebuah meehoon ayam yang sgt tak sedap (namun bersyukur kerna ia rezeki + percume).aku rase tukang masak tu dah hilang deria rase sebab asik duduk kat dapo dari mude sampai tue agaknye..benda yang x sedap tu bulih pulak dibuat jualan..for the sake of kelaparan, aku ngap kan jugak la...ok2, aku nak sambung buat keje la pulak.kang berbuih lak bile kene marah dengan bos..

2 comments:

Diana-k said...

sebuah meehon kak intan ek..wakkakakaa

Cik Tudung Merah said...

sebab tak sedap, jadi la sebuah..
heheheh