April 7, 2009

Go Green Episode 2

semalam aku balik awal dari biase..
best betul perasaan time ni sebab sampai umah still terang
pastu dari jauh dah nampak him terbongkok2 depan pokok serai
ish..apo dibuek ek tu jang oiiii





sila ignore lalang2 yang melambai
itu semua 'anak-anak' kami..keh keh keh
ingat tak entry lepas yang him beli pokok durian and ciku tu..
baru hari ni dia nak tanam haaa...kalau tak tu dibiarkan dalam polybag
bersemangat betulkan sambil cakap no comment
hahahaha...
inilah hasilnye..


pastu letak baja
aku cakap letak baja tiap2 hari so cepatla pokok tu besar, leh makang buah






sekali kene maki daaaa.....

letak baja 2 minggu sekali la ngek!





p/s : time2 hujan ni ape kes nak potong rumput kan, bia dorang bermandi-manda dulu

5 comments:

DrugLord said...

wah....
bercucuk tanam...
jgn lupe tanam pokok tongkat ali jugak...
go green...go green...

Cik Tudung Merah said...

aku pun bercadang gak tu, dah besar tongkat tu leh sesah belakang ko..amacam? heheehhe

Unknown said...

memang green la..habis rumput ranmpai tak ditebas..suruh bangg long mesin rumput la oi...hahahaha

DrugLord said...

Kalu dah besar watpe sesah blakang aku...
Baik bagi aku kunyah supaya aku sihat, kuat dan bertambah ganaz....

Cik Tudung Merah said...

to kakda : bia la rumput panjang..bia tutup rumah..takde orang nak datang terus..kan dah jimat..hahahahha

to druglord : aiseh..sesah tang belakang lagi sexy weh..aummmmm....