April 15, 2009

Lady Gaga

recently aku minat gile dengan lagu lagu lady gaga
bukan lagu lagu sebenarnye sebab aku tau 2 buah lagu je..atau tu je lagu dia yang hits?
yang paling menarik ialah spec dia yang sgt stylish mailo minum milo anda sehat
hahahaha
puas aku dok browse kat ebay, mudah.com sebab nak gak tgk kalau ade orang yang let go ke leh la merengek kat him suh dia belikan sempena hadiah besday ke, anniversary ke *aiyo takde makne
tapi tak jumpe jumpe la pulak...

lady gaga is the new pink okay
sila tabik hormat
tp satu yang aku perasan pose dia ni mcm pernah aku lihat
tp di mana ye?
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.........
2
2
2
2
2
2
2
2
2
2
2
22
2
2
2
2
2
2
2
22
2
same tak dengan pose kylie ni?
lebih kurang la eh..dua dua nak lentikkan badan
gaga please pick your own pose okay next time
tak baik nak tiru tiru ni tau
haih!bile la dia nak datang sini
2
2
2
2
2
2
2
2
2
2
2
22
2
2
2
2
2
2
2
2
2
2
2
2
2
2
2
22
2
2
2
2
harusla aku pun pakai spek ni jugak sambil tgk konsert dia
amacam? same tak?
aku rase dah macam lady mengagau..hahahahahahah

ya ampun sayang..i pinjam kejap je nak amik gambar
petang nanti u pakai balik pi mesin rumput ye

2 comments:

Diana-k said...

wakakak...
memang mengagauuuuuuu laaaa!!

Unknown said...

sengal!!!