April 14, 2009

Sakit Kardiovaskular.

last friday aku balik super awal compared dengan hari hari yang lain

awal tak awal sangat la, chow chin chau pukul 5.45pm

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2


sebab nak gi dating dengan him



we decided nak tgk wayang







ish..ish..dah la dua dua penakut tp ade hati nak tgk jugak cite ni


mak aiii..ramai gile weh wayang and nasib baik aku pilih seat yang terboiikkkkkkk
sila ambil perhatian ye bagi ibu ibu sedang mengandung, nak mengandung tidaklah di galakkan untuk menonton cerita ini kerna amat la seram
nasib baik la aku beli popcorn yang besar, so aku makan cepat cepat supaya bekas nye bulih menjadi perisai muke ketika darurat. argh..kenape la aku gatai sgt nak pi tgk citer ni dan kenape la aku memilih seat terboiikkkk ni. kerana seat ni jugak, mata aku tak tentu arah pandang tiap ceruk skrin..menantikan tang mane pulak hantu ni nak menjelma.amat menakutkan.
him pulak aku tgk sentiasa kontrol ensem sambil mengembang ngempiskan hidung tapi bukan semua lelaki kacak itu berani orang nye.ade satu part ni tersembul suara jantan eh..aku memang tak tahan gelak time tu tp sebab taknak jadi nusyuz aku gelak gelak gelak dalam hati sambil tersengih kerang di sebelah.
hahahahahahahaha

malas nak bg sinopsis sebab citer nye thrill sgt dan rugi kalau tak gi tgk
leh bagi 8/10 je la sebab ade 1 part ni bile julia dah kene rasuk pastu badan nye tukar jadi biru dah rupa mutans pastu wat aksi jelir jelir lidah dah makan scary movie la pulak
ya ampun..semua penonton gelak terbarai..fault sungguh
2
2
2
2
2
2
p/s : kepada sahabatku Faradila, sila la menonton wayang gambar tersebut
ngeh ngeh ngeh

5 comments:

Diana-k said...

huu...scary ya ampon...

DrugLord said...

lIDAH TERJULUR TUH MUNGKIN DISEBABKAN BARU LEPAS MAKAN NENAS....

GATAL...

Cik Tudung Merah said...

yan, dah tau seram tapi mau tgk jugak..hahaha


wan, knp hantu mkn nenas?nak buat abortion ke?
kah kah kah

Unknown said...

time kasih kerana merekomen
citer paling seram yg saye penah tgk ialah citer di channel AFC pada waktu hampir mau tido.....
intan....kau jgn buat2 tatau plak eh.

Cik Tudung Merah said...

dila, cerita di saluran AFC tersebut sgt la seram sehinggakan mau melelapkan mata saje ketika itu..ngeh ngeh ngeh..