May 26, 2009

Pesta Buku

last week aku dengan him memang free all weekend..takde jemputan majlis kawin..takde tempahan catering.him cakap ade pesta buku kat dewan high school PD...'karangkraf datang tau b'..wahhh..bersemangat nye aku..
esok pagi pagi subuh safie aku bergerak ke tempat kejadian tp melencong ke kopitiam dulu as usuall kan...him masam masam muke dah dia plan nak breakfast kat umah je tp aku yang beriye iye nak breakfast kat luar.
okay okay..sampai je kat dewan high school PD, aku rase mcm nak sepak sepak je individu yang menganjurkan benda alah ni..dah la aku terus menonong ke arah novel
TAPI

bahan bacaan di atas ni sume harga biase
takde less pun seperti yang dicanangkan..70% untuk novel kate nye...uwaaaaaaa
baik aku beli kat MPH je..dapat gak 10-20% discount
mak aiiiii..berapi betul la aku kali ni
even majalah pun takde less

yang ramai pun budak budak sekolah
berebut rebut nak beli buku rujukan cinonet tu sebab hargenye RM1

him sangat leka dengan majalah majalah dekoratif ni and bought a few of them


semua majalah yang dikeluarkan oleh Karangkraf
sume edisi bulan Jun


asal aku amik gamba makcik ni?
lepas bermonolog sendirian mengenai pesta buku yang paling best ni, baru la sedar yang kereta da nak masuk sebulan tak dibasuh
ape lagi kan.bergegas la ke kedai basuh kereta cik din bukan nama sebenar
sebab kat sini tahap sirim pembasuhannye amat la memuaskan hati penduduk Port Dickson
dengan bayaran sebanyak rm7, kereta anda dijamin bersih dan wangi
alahaii..iklan lagi

mase ni malu gile sebab pakcik ni sume kasut dan beg kat belakang bonet teratur je

sambil tunggu kereta siap, lepak lepak bawah pokok ketapang
kalau lepas makan and lepak sini sure la zZzZzZZzZzZZZZzzz
tiupan angin pantai dan deruan ombak serta kicauan burung..aduhaiiiii
sgt seronok amik gamba sendiri sebab incik him sgt sombong mendengar yepod
nyampah!

No comments: