June 28, 2009

weekend


hari ni hari ahad. aku bangun sangat lambat, him bangun dulu dan lepak tengok MJ's history.

pastu aku bangun dengan muke bersalah sebab no breakfast, him cakap kenyang dinner pasa malam tadi tak habis lagi..heheheh..

gi iron baju sebab kejap lagi ade wedding kat Sikamat. kawan him time ber'lunatic scoot' dulu kawin dah..yang bestnye lupe beli hadiah so akan salam keruk je..aku rase pengantin now adays memang suke dapat duit dari hadiah yang berulang-ulang..pinggan, mangkuk, pinggan, mangkuk...arghhh...mcm aku dulu..dapat bertimbun2 hadiah mcm tu..ade yang aku pakai dan ade jugak yang aku tolong panjangkan pahala dengan memberi hadiah2 tu mase kawan2 kawin pulak..hehehe..

pastu plan nak gi casa moda. nak beli kain baju melayu him. ah...him sangat lorat. kejap nak kaler grey, kejap nak kaler ijo.mau je aku belikan dia kain corak bunge matahari mcm jaafar onn tu..aduhh.suppost dah beli kain time balik kelantan aritu tapi sebab kekwat dan lorat, decide cancelled je.semalam aku tanye da decide nak kaler ape ke, him said tungggguuuuu....
it must be a long day for me..huhuhu

ingatkan aku je bile nak beli barang yang berjam2..tp him lagi tewok oooo..
nak kate metrosexsual..hurm...half je
tapi balance la kut, ade benda yang dia tak kesah jugak..
so advantage for me sebab aku malas lipat baju tapi feveret him is basuh baju
kosan eh..bergunung la baju kene lipat kan..

okay...nak siap2 gi kenduri..

have a great weekend and dun spoil it

yan mesti tengah seronok watching transformer kat cineleisure..aku nak citer kan aritu tanak denga...heheheh


No comments: