July 23, 2009

Roti Baboo

semalam aku balik awal, kul 6.30 dah cabut..eh eh..bagi aku kire awal la tu..hehe
sebelum ke hospital pasal ni aku update soon perut berkicau lapa, aku meronda la area sinun, pastu aku ternampak baboo roti...uish..soooooo legend weh.lame dah aku tak nampak motor yang sarat dengan pelbagai roti.memang cekap kan dorang ni..dapat balance roti yang berat tu..sallute!sallute!
tibe2 aku tingat yang baboo ni jual roti paun yang ade kaya and marjerin tu..memang aku brek mengejut and carik parking..meleleh air liur aku weh tingat kan roti tu..hehehhe


haaaa..nampak..
tp baboo ni nampak mcm garang..time aku tanye, dia jawab kasar2
ah lantak la...


kaya buatan sendiri ni kut..

baboo sila posing sket


ni lah hasilnye yang bakal melepet kat bawah dagu, ketiak dan lain lain
lalalllalllalalalala

oh..aku kaget..bukan sebab sedap tp kaya agak pahit, roti bukan semesra alam mcm dulu..
aku terbayangkan roti baboo kat Klang pulak..time aku study dulu, rela merempit malam2 semata mata nak beli roti baboo ni area KTM kat bandar lama Klang tu..haih!!terlebih sudaaaa

No comments: