August 26, 2009

Ramadhan ke 4

petang semalam him call tanye nak makan ape, time tu still kenyang telan air liur so memang tak rase nak makan ape2 lagi tapi bile dah petang sket baru la terase nak makan benda yang masam sambil pandang perut yang makin membunchet ya, aku bukan mengandung..hehe
*
so perah la kepala otak ape benda yang masam dan sedap dan mampu dimasak
*
BLING BLING BLING
*
*
dapat idea dah
dalam hati berkira2, ape benda yang ade dalam fridge dan ape benda yang kene beli
kalau bab2 memasak ni, memang bagi aku makan tahun nak berfikir

*
*

*

*
*

sampai je rumah dengan tak bukak tudung bagai, aku start la siapkan sume bahan2 nye
mcm nak gi berperang la gamak eh
kejap2 tgk jam..
padahal baru kul 6.15pm tu


lihat la pokok kepala melambai2 tu





















PRESENTING FROM DAPO CIK TUDUNG MERAH


spaghetti bolognisechicken
hahahaha..disebabkan lupe nak beli mince meet, aku gune je la daging burger lembu campur ayam, potong tomato banyak dan letak tomato puree lagi sebab nak masam, sos 'prego' (aku gune brand Kimball sebab prego takde tulisan HALAL..thanks kakda for the reminder)
aku je yang makan ni, him stick to his nasik kerabu buatan mak sayang nye.
even aku main lebur2 je semua bahan, dia punye rase tip top ye sebab sirim besar sudah approve (beb,bukan senang SIRIM mau approve weh)

tepuktepuktepuktangan sendiri

3 comments:

Unknown said...

oo..sblum ni guna pregoo ke?kuikuikui..
pokok kelapa ko tu mmg blkg umah ke?bayangkan kalu time sahur..ko sahur takkk..tak suspen ke tgk batang nya yang tinggi mencecah awan..mcm antu tiinggiiii!!takutt!!!

Unknown said...

pokok KEPALA?????(sambil gosok gosok mate)

Jiey^Mien said...

tepuk2 tangan jugak!
Tumpang tepuk