November 30, 2009

GP yang dah basi


*
disebabkan usb cable him dah hilangkan, maka segala gamba memang aku peram saje dalam camera ni walaupun banyak kali bercamwhore. so semalam gi PC Fair yang tak berape fun fair tu, maka ade jualan lelongan di sana lalu aku berjaya merembat card reader dengan harga RM4 sambil berdoa dalam hati supaya menatang ni bukan benda rejek..huhuhu..
*
maka dengan ini, aku amat excited menguploads gamba yang dah kusam time moto gp aritu..haha
* hujan rintik rintik tp kami tak patah semangat walaupun parking sangat jauh
**
orang lain sumbat earplug, aku sumbat earphone
*
*
promote sikit..baru launching time tu. tah hapo ghaso eh..
*
*
orang dah nak balik, aku terkulat2 baru nak berpeluh
*
*
u rock la uncle
*
*
so so so stylish la diemmm
*
*
jinbara, anyone? haha
*
*
bile dah jumpe artis pojaan, harus la camwhore lagi
*
*
ye..sangat cekik darah nak mampus. awat kerajaan tak heboh lak pasal ni eh?
*
*
makan dan minum tah kali yang keberape..kopak gile. burger paling murah kat KFC, kat sane dia jual rm5 sebijik...tensi abis..
*
*
duduk dulu, keringkan ketiak..hihi
*
*
ed hardy sponser ke kak?
*
*
sessi pengeringan ketiak selesai
*
*
aku rase dia ni pun ed hardy sponsor gak la
*

*
orang yang ditunggu2 dah tiba..histeria!!*
*
*
ketiak melengit, baju lencun = satisfied

No comments: