December 28, 2009

Secret Admirer ke?

*
Arini nak bukak mate punye la malas. Last week was my hectic day. Rase macam nak sms saje bos nak mintak cuti lebey. Tapi kang kalau dibalas balik OK takpe, kok dia balas go to hell, tak ke aku tekan minyak berdiri gi keje. Haha
*
Datang- datang je, aku dah dapat hadiah dari santa kloz. Sape la yang baik hati pikul guni bagi sorang- sorang ni. Dah la takde note ke ape. Takkan la secret admirer? Bunuh diri je la kalau jadi secret admirer aku tu. Haha
*
ghoman hadiah yang aku dapat. cantik bukan? dan rasenye sungguh enak sampai kaki aku macam dah auto-matik kene gangren. Haha.
*
Dengan perasaan comel dan nak menghargai pemberian secret admirer aku tu, tanpa segan silu menjamah benda yang melekit lekit kaler ijo tu. Nyaman..dan aku teruskan lagi dengan asakan gigitan yang bertubi tubi. Biase la, gelojoh kan aku ni. Haha. Tengah sedap mengunyah, tibe tibe kepala otak aku menghantarkan signal mengenai berita E110. Lately aku banyak banyak dapat email [ni hint hint nak bagitau aku femes la ni] pasal makanan yang ade campuran lemak ba alif ba ya tu. oh! time maki hamun sumpah seranah boleh je aku eja penuhpenuh kan. haha.
Cepatcepat aku carik pelastik yang tu balik dan bace pelanpelan bahan yang terkandung dalam benda yang melekit dalam mulut aku ni.
*
Nafas terhenti seketika..
*
*
OMG! jengjengjeng..perlu ke aku gambur tanah kat taman depan ni dan kumurkumur? haih..padan muke aku. Gelojoh sangat tadi. Secret Admirer konon. Hakkk..thuiiii..

5 comments:

Aidi-Safuan said...

i lah secret admire u tuh.hehe

Cik Tudung Merah said...

incik secret admirer, kenape la incik sanggup memberikan hadiah yang sedemikian ghupe?penat i nak kumuh2 dengan air tanah tau wahai incik..wakakaka

reena said...

Tak tau tak paa. Sedap tak? hehehehe :p

zella y said...

skrg ni klu nak beli ape2 msti tgk kandungan kat blakang plastik takut ade campuran ba alif ba ya...

Cik Tudung Merah said...

reena. oh perli. hehe. sedap mmg sedap tapi bile dah tau, terus rase nak mintak mc betul2 dari bos. hehe.

zella. tu la, lepas ni mmg kene aware dengan semua benda kejadah. huhu