March 15, 2010

Perapan yang lama

kalau nak dibilang dengan jari, memang tak cukup. sebabnye memangggggggg lameeeee dah dapur ku tidak berasap. vitamin M dah sebati kut dalam diri. tapi aku ade alasan lain jugak. tong gas kesayanganku dah dirembat untuk berniage di waktu malam pulak. so siang hari, tong gas tu setia menanti dalam stor sorang sorang. dan stor tersebut hanye terletak di sebelah stall kami.

so memang kukuh la alasan aku kali ni. jangan mimpi nak makan gulai lemak cili api atau pun telur dadar ye. memang tak ade. so sape sape yang berhasrat nak datang umah aku tu, telah aku warningkan awal awal.

tapi weekend hari tu, aku terbangun awal. ish..sangat tak seswaiii..hari ahad nan indah di kala hujan renyai renyai, mate aku dah cerah. dem!

tanpa gosok gigi segale, aku terus layan tv sambil lipat kain. ye la,kain segunung. memang task mase weekend kan, tu belum fikir nak sapu rumah, vacum kapet dengan mop lantai. ah. mau je aku upahkan orang. si dia setuju, skang dalam pencarian. ;)

oh! berbalik pada tajuk tak berasap. maka selesai segalanye, si dia pun bangun. menggeruk lapa. blank. cek fridge, full. full dengan barang barang meniage je la. nasib baik ade multicooker pemberiaan sahabat time kawin dulu. aku panaskan pan dan keletang keletung la di dapo.

hasilnye agak memberansangkan sanubari aku. haha. save dah untuk brunch. teeeheee~

double cheese burger dengan beef meatball dan jus epal. makan laju laju depan tv sebab lepas tu nak gi ngedet lagi

2 comments:

Deana Nadween said...

va va vooom babe...

burger tue nampak enak skali....trus tghari nak makan burger...hihihihihi

Cik Tudung Merah said...

ish..bile u cakap nak makan burger, i terus tingat burger king. yang mushroom hape kejadahnye tu..yummy..enjoy ur lunch dear..hehe