June 23, 2010

Malam itu

dulu kalau bosan sambil menunggu pelanggan nak datang beli burger, kami lawan dam. Kadang-kadang sampai bergaduh sebab kalah. Aku la tu, tapi kalau menang sekali, memang aku paksa dia belanje la. Kekeke...

Tapi malam tu, dam yilek pocik. Tah mane aku letak tah. Masing-masing melayan perasaan, tah hape yang difikirkan dalam kepala otak masing2. Aku memang dah mengantok tahap gaban. Tersengguk- sengguk tahan mata. Sebab dah tak tahan, aku landing. Ala-ala landing dalam kelas mase cikgu kat depan tengah sibuk menulis kat papan hitam. Layan mata. Pastu dia wat geli-geli kat lengan aku. Wah lagi la aku layannnnnnnn..FYI, aku ni kalau nak tido, memang kene wat geli-geli kat lengan ye. Dulu mase dok hostel, kengkawan la yang jadi mangsa untuk wat keje amal ni sambil kene sumpah berbakul-bakul (tapi jari still dok buat gak ni). Skang ni kalau dia malas nak buat, aku kene buat sendiri baru aku leh tido. Mengade sungguh aku ni..Hehehe.

Ok ok, berbalik pade citer asal. Aku masih layan mata dengan gelian yang mild-mild gitu. Ade tido sampai tutup kedai ni kang. ;p. Tibe-tibe aku rase gelian aku ni makin lain machammmmm. Layan lagi..AHHH..takleh jadi ni. Aku kene lawan mengantok dan kene bukak mata. Ish..susah tul aku nak melawan setan yang sedap bersenggayut kat kelopak mate aku ni. Takpe, jiwa aku memberontak dalam half awake ~ macam jiwa mama juwie yang memberontak nak dapatkan gossip terkini..Kekekeke..

BILE BUKAK MATA....

cantikkkkkkkkkk tuan. tak senonoh betul la. laki sapa la ni kan. Dia bleh jadikan lengan aku ni kain kanvas!! Tak tau la nak rase ape time ni. Sabau-sabau. Bukan sikit ye hasil lukisan eh..

dia cakap ni GECKO. ade ghoman ke kawan-kawanku?

yang ni pulak PAMELA ANDERSON. hish.....

ni KUCING tengah meow-meow. tapi aku nampak mcm anjing tengah menggelupo

so aku perkenalkan artist of the day. Tersengih tanpa bersalah. Aiyooo..lepas tu hazab la aku nak menyental lengan gebuuuuussss ku ini kan. Tula, elok-elok belaja Art&Design dulu, nak meniaga jugak. Huh..ni lah hasilnye. Good work la sayang. I paling suke gamba PAM tu. Kekeke..

3 comments:

O Ena O said...

eh teringin la nk nengok oblong ko di...nyum2...

Cik Tudung Merah said...

ye ke?nti ade mase aku uploads gamba nye yang melimpah ruah dengan sos eh..kekeeek

O Ena O said...

ohhh bes bes!!! time kaseyyyy..tak sabo aku nk menunggu..disbbkan faktor lokasi utk aku membeli oblong ko..wat mase ni aku hanya mampu menengok jer..uhuh