November 14, 2010

Melepet poit

Hari ni hari ahad. Aku balik semban lepas lameeeeeee dah tak balik kot. Sebelum tibe tibe tengah goreng burger kang aku mengeras jadi tugu, baik aku balik. Mane tau tetibe mak aku nak sumpah anak anak dia yang tak makan saman ni kan. Lepas golek gelantang kat hall dan terasa diri ni belum kawin dan lepas tolong mak aku masak lauk dinner pukul 4.30pm, aku mandi mandi n siap kene paksa makan malam lauk yg dia masak tadi. Padahal jam baru tunjuk pukul 6pm ni weh tapi dah kene paksa kene la telan. Cuaca kat luar mmg sejuk dan gelap sebab hujan dari tengahari tadi tak henti2.

Bile dah masuk kereta nak balik, mak and ayah aku dok buat muke sedih balik gate. Pecah hati aku. Lambai2 and berdesup. Bukan balik PD terus, melencong ke JJ. Humang aiii terasa heaven lak dapat jenjalan. Jakunkan. Ape lah ghoman eh kalau aku dok KL, mmg serata pelusuk mall aku jelajah kot. Hahaha. Jakun!

Skang ni kalau kat Seremban memang JJ la paling in. Bile orang tanye 'kau lepak mane'? Bile jawab JJ tu kire gempakkkkk la. Hahaha. Yelah, takkan la kau nak lepak Tan Brothers lak kan? Beli tracksuit mase darjah 4 dulu bleh la poit lepak sane. Haha. Cut the crap. Aku nak pi JJ bukan sebab dia in ke ape tapi sebab hujan jadi amat nyaman dah enak kalau boleh lepak Stabak hirup kopi panas dan layan wifi. Ahh kopi je kan, kat mapley pun kau bleh beli bergantang. Tapi sebab aku dapat kupon air kopi sebanyak 2helai maka jangan nak jaki. Toksah nak dok kata aku sapot yahudi mabuk sebab lepak sini. Yang kau isap rokok sampai bibir hitam legam tu ape kes pulak? Huh! Emo.


Lepas dapat kopi idaman, carik port baekkkk punya yg dekat dengan plug. Kok kang tengah heboh stalk twitter azwan ali, bateri lak kong kan. Jadinye langkah keselamatan perlu dipratikkan. Hahaha


Sebab tamau nampak very the harapkan kupon free je maka aku pun order la kudap kudapan yang paling gebu among yang ade. Name eh summer stack. Mungkin sebab buah buah yg bertaburan tu nampak mcm tengah summer kot. Haha. Kalau kau hulurkan J card, dapat less another 10% ye noks. Nasib baik sedap sangat sampai rase nak mintak resepi je kat diorang.


Tapi kau ingat cukup ke dengan mengkudap musim summer tu? Tentu la tidak. Tambah pulak dengan yg ni. Ni beli kat bakeri depan tu je. Cheese eh melampau tebal poit. Lepas tu rase tebal tebal kat lelangit.



Misi lepak sampai lebam sambil guna wifi berjaya. Lepas ni bleh repeat lagi.;)


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 comments:

Lady of Leisure said...

salam ziarah.. dok cari butang follower tak jumpa2 hehe..
nice blog u have here.. :)

Cik Tudung Merah said...

butang follower kat bawah sekali, hehe. thanks for the ziarah.;)