November 26, 2010

Wajar Pilih Lelaki Idaman

Pagi ni aku bangun bukan sebab bunyi alarm clock aku yang paling annoying dalam dunia tu, tapi sebab bunyik sms yang bertalu-talu masuk. Wah, citer nak up je kan padahal 4 orang je yang sms pepagi buta.

Mula-mula malas nak apikkan pasal sms tu, rase nak sambung tido je. Sebab aku rase kalau sms ni untuk benda yang tak berapa nak penting. Kalau penting saaaaaaangat, terus call. Huh, boley? Tapi kalau sampai empat kali berturut-turut dan henpon aku ni akan bagi notification 2x (kalau tak bace sms tu lagi) maka empat darab dua terjadilah lapan kali bunyi dentingan syiling kat lantai dengan bunyik paling maksimum. Ye, ringtones sms aku ialah bunyian syiling jatuh kat lantai. Nyaring sangat ye. Stylekan? HAHAHA.

Aku rajinkan diri dan sambil kecik-kecikkan bijik mata nak tengok benda alah ape yang disms kan itu. Surprisingly, semua sms berbunyik benda yang sama. 'Glamer la nok, masuk paper'. Apakah?

Jadinye aku baru ingat yang aku diinterview oleh salah seorang sahabat yang berkerja kat Berita Harian dan sumpah weh aku taktau pulak dia nak pilih gambar ni dan gambar dia agak close up dan besar ye. Laki aku pun menggelinjang suke sebab secara tak langsung gambar dia pun diinterframe kan jugak. Hahaha. Laki bini jakunkan, camni la ghoman eh

Nyah, kau dah femeskan mak nyah. Susahlah hidup mak lepas ni, semua orang gelebehkan baju kat bahu mintak sain. Mak kene beli pen dakwat kaler-kaler kat Mydin la buat stok dalam handbag. Dan korang boleh mendapatkan sotkabar ni kat kedai mamak yang berhampiran, pi kat sisipan Ratu ye. Aku izinkan korang nak laminate atau pun framekan pasal isu ni. ;p

Dan sepanjang hari aku akan tersenyum.;)

9 comments:

Ddila said...

kelass ko nok dh femes!! hahahahaa caya2

Cik Tudung Merah said...

haha. femes sekejap je noks. nasib baik la ala2 bahagian ilmiahkan. kekekeke

kiranajoe said...

bak kata syahmie, ruangan mencari jodoh.hahaha hampeh kan, tau dia nak kutuk kolum tu, baik aku pilih gambar yg takde dia.huh!

reena said...

Fewiittttttttttttttt! Kelassss masuk paper. Gambaq besaq lagi. Glam uuuu! Hehe.

Cik Tudung Merah said...

the reporter : dia tu memang beb, dia jeles la ko tak interframe kan dia sekali. Tapi tunggu ko dapat kolum maskulin pulak kot. Maskulin ke dia? hahaha

reena : ececeh, malu la noks. Tapi tibe2 rase hot lak arini. *mati la statement* hahahaha

bLueh said...

femessssssssssss..
da frame bingkai besa lom?
gantung kat stall bege !!

Cik Tudung Merah said...

takde makne nye nak frame noks..bukan macam ko, berita sebulan lepas pun still kua paper. hehehehe

Ajax Shams said...

motipsz uolsz lg faymes dr iolsz???
dimanakah keadilan?!!!

Cik Tudung Merah said...

semenjak mek meninggalkan Malaysia, mak lah yang pegang title gebusssss. AA pun kalah u olls.