January 4, 2011

Amboi lah dia..

Sejak ada Bunga ni, aku makin rasa kepentingan komitmen ni. Yelah, kalau aku nak keluar aku kene siapkan makan & minum dia dulu. Kalau dok umah, kene main-main dengan dia sampai dia letih dan tido kat lengan. Aritu aku ralit main geletek badan dia sampai dia terkencing atas lengan aku. Ishhhhh..suam je aku rase time tu. Nasib baik dia baby lagi.

Tapi skang Bunga dah besar. Sebulan dah dia. Dah pandai lompat, dah pandai bergolek, dah pandai ajak orang main sekali dan dan yang lain.

Tapi dalam banyak-banyak dan tu, aku plg tak tahan dengan perangai baru dia yg suke menggigit. Semua benda kot dia nak gigit.



Timbunan baju yg aku lipat pun Bunga geram



Oh ni memang feveret dia. Si Yoko Yoko.



Minah gadjet gak budak kecik ni. Kalau boleh bercakap mau kpt dia mintak 4gs punye terus



Aku dah tau dah kenapa remote Astro aku salu masuk bawah sofa



Jangan kau spray kat mata dah lah Bunga oiiii



Dengan kusyen pun jadi weh



Bile dah letih main geget geget,berdengkor lah kan. Tapi kalau diusik eh mase tido,mmg sambung main balik tu. Haha. Serious la lawak

Bunga oh bunga

-Posted using BlogPress from my iPhone


5 comments:

bLueh said...

beskan? bele kitten nih...

kiranajoe said...

comey beb bunga tu..dah besar, aku cop wat menantu lah.;p

Cik Tudung Merah said...

Timah : best sangat. Tiap hari dia menjerit sebab kene picit

Mizan : jom jom!bunga dah sebulan ni. Bile kita nak berbesan beb? Hahahaha

Mijoe said...

salam

bunga tuh nama meow u ek?
aku assumed bunga must be female la ni.

she's cute and adorable! :)

Anonymous said...

kelly,

i pun memula ingat dia female tp aritu pi vet ad doc sahkan dia male. acane? haha. tp smpai skangla i pggil bunga gak. x masculin langsung