April 28, 2009

Bukit Tinggi

last weekend tak boleh nak dikatakan heaven pun ke bukit tinggi sebab kat sane tak best yang aku berangankan. lagi best kalau gi genting @ cameron highland la kut.
*
*
*
sabtu tu aku gerak dari PD dalam pukul 11.30 and heading to UIA untuk attending kenduri kahwin cousin him di K.A.E.D
*
*
*
tak sangka pulak boleh sewa dewan dalam UIA ni untuk buat kenduri kendara.cousin dia same age dengan kitorang and baju perantin nye so sweet...pengantin kurus leh la pakai gaun..
*
*
*
tema wedding is merah dunhill tp dalam picture nampak mcm merah darah, so please blame my henpon

pelamin shuwit shuwitnye sebab ade lampu

tibe tibe rase jealous and mcm nak kawin balik
sila abaikan perasaan saya tika ini



lepas dah makan dengan banyak sebab pencuci mulut eh ialah kuih tepung pelita aku dan him ulang alik ke meja buffet a few time sampai tukang jaga meja tu pandang slek tp ade aku pedulik..yang sedap dan rase mcm tengah bukak pose je gamak eh serta makanan yang enak dan harga buffet sekepala ialah rm8.50 kat mane dia cekau caterer tersebut aku tak sempat tanye sebab heboh duk atas pelamin lame lame..ehehehehhe
*
*
**
*

aku pun meneruskan journey sebab ralat tak sempat amik gamba kat kereta pengatin jenama brabus lalu aku berambus ke bukit tinggi.
*
*
*
*
*
*
jam menunjukkan angka 4.30 dan sememangnye semangat setia kawan yang tinggi sedang diuji di kala ini...pukul 7.30pm baru bergerak ke atas.
*
*
*
dah sampai atas, kereta pulak tak boleh parking dalam..adoiyaiiiii..
kene angkut semua barang dan menyusup di tengah tengah orang ramai yang ketawa tengok citah dengan badan papan membawa bag hiking...nasib baik peluh sempat kering sebab cuaca yang sejok
*
*
*
*
*
*
*
lepas check in di Colmar Tropicale, block Camelia, 3107,
semua dipaksa mandi manda due to bau badan yang menusuk hidung sorang sorang, siap siap and turun tgk events..habis events pukul 3.30am and trus balik bilik and leparking sampai pagi sambil borak borak bangang gelak gelak mengilai dan esok tu pukul 5.30pm baru check out and gerak balik PD sambil melepet dalam kereta.
*
*
*
*

what a long journey
kesimpulan
tak payah pasang angan angan nak ke bukit tinggi lagi sebab makanan yang mahal, tak menarik untuk dilawati dan tak sejuk mane pun

No comments: