April 28, 2009

Present

kenape payah sangat nak carik hadiah yang sesuai untuk individu bernama lelaki?
dari zaman aku couple dulu, benda ni la yang selalu menyusahkan hidup aku bile date untuk birthday ke @ anniversary dah nak dekat
*
*
*

dan ia datang lagi bulan depan
kali ni our first wedding anniversary
aku betul betul taktau nak bagi ape kat incik suami
*
*
*
*

takkan nak bagi perfume?kasut?t-shirt dan yang sewaktu dengan nye?
aku dah bagi benda benda tu semua untuk birthday dia yang lepas, tak best la kalau sama kan
*
*
*
*
*
dalam kepala otak aku hanya satu je, aku mintak cuti and prepare dinner for two of us
candle light dinner maybe or dinner yang biase biase je tp menu dia best pastu pasang vanila candles..okay ke?
*



but then steve aoki nak datang next month, tarikh anniversary aku lak tu..mesti plan aku tak jadi nti....tak pun aku belanje him tiket steve aoki je lah kan...

kawan kawan, any suggestion?


2 comments:

Unknown said...

beb, y not buat satu folder or scrapbook.kisah perkenalan korang dari awal.hehehe....letak gambo n brg2 berkaitan skali.musti touching.kekekekeke....ader citer pasal gamba.kasi roger ea....

Cik Tudung Merah said...

emas juita- ko mcm tak kenal kan dengan 'kembar' ko tu kan..nak sgt la dia abadikan benda2 tu semua kan.kang aku jugak yang kene kemas...