April 28, 2009

Indian Food

bile aku browse belog aku yang perasan best ni, banyak jugak entry pasal makan makan...nak buat macam mane, dah aku enjoy makan so much..dila jgn nak buat muke ye..hehehehe
okay kali ni nak citer pasal makan atas daun pisang. rase nye ni kali ketiga aku makan mcm ni, bukan sebab takde pinggan ye tapi sebab ni cara kaum India makan tp skang ni aku rase dorang dah gunakan pinggan mangkuk jugak
last week, company aku buat acara makan makan Indian Food and kene makan atas daun pisang sempana Tahun Baru diorang la. menu pada hari tersebut banyak yang aku tak familiar dan takut takut nak ambik sebab taknak risk my lunch..kan free,kang dah salah ambik kene baya for the new meal pulak..hehehhehehe
*
*
*
*
lauk yang aku ambik is ayam goreng rempah, kuah kari yang pedas dan hangat, ketam gorang garing serta kentang lenyek.
ni hasil nye daun pisang aku serta sisa sisa yang taknak dihabiskan sebab dah mue. pencuci mulut pulak dibagi nye LADU sila kecikkan mata dan carik kat atas daun pisang aku tu
tak tak mcm mane nak describe tapi aku tak suke sebab ade rase herbs dan pelik, even geetha pun tak suke LADU tu..
tapi kan..kawan aku sorang ni nak kate dia kuat makan, kurus gak badan eh tp hasil menu pade hari tersebut....cube la tgk...


licin woooooo..tinggal sisa sisa yang tak boleh ditelan je
name minah ni izyan diyana..hahhahhaha..
picture ni credit for her canggih maggih henpon la
*
*
*
*
*
**
*
**
*
lepas tu ade sambutan hari jadi untuk april babies....kitorang dengan muke tak malu tggu diorang potong kek dan secepat kilat la beratur nak makan kek...
nasib baik kek kali ni sodap so kitorang makan dengan aman damai....
sekian...



3 comments:

DrugLord said...

Nyam...nyam...nyam...nyam....

Prret...Prret...Prreet...Prrrrreeet...

Cik Tudung Merah said...

hahahaha...
sengal la ko ketua darjah

Unknown said...

asyik asyik makan..bikin perutku keroncong saja