May 15, 2009

Kami Kumpulan Feminin



tajuk tersebut mungkin sedikit sebanyak ade kene mengena dengan aku dan kawan kawan sekolah dulu la..time tu kan kumpulan Feminin yang paling menyelah..tak pun TLC atau Destiny Childs..hahaha..perasantan..




okay okay senyap ye intan..



ni sebab memunggah barang barang lame la ni jadi mcm ni


depressed sorang sorang ngadap gamba sampai laki sendiri pun aku dah tak pedulikkan

padahal him tengah nyenyak berdengkur mimpi bagai time ni





okay okay mari mengumpat sambil tengok gambar



dimulakan dengan gambar pertama



gambar ni time camping Persatuan Perdagangan yang dianggotai oleh 2 kelas je iaitu Form 4 Muzaffar dan Iskandar (1998). tp sebab cikgu yang sangat best time camping ni siap leh angkut kawan kawan dari kelas lain serta sekolah lain iaitu him serta a few kawan kawan yang lain.hak hak hak
camping tersebut cuma diadakan di padang sekolah tp best nye ya ampun!!
disebabkan ade swimming pool kat sekolah kami ni malam malam adalah aktiviti moon bathing

ni mase petang tu tengah set up khemah dengan Fazdlun dan arwah NANA..:(
belakang tu bangunan Seremban Parade so sape yang orang seremban tau kut sekolah aku kat mane...he he he
*
*
sila abaikan dagu yang runcing...itu tanda kekurusan..hahaha
ni tahun 1997 kut..camping Kadet Polis kat Bahau la kalau aku tak silap
tengah lapa nak mentekedarah so group aku yang kene masak
tukang pegang senduk is name, bukak tin sardin is nadia dan tukang lap mengelap is azreen

mase ni on the way balik dari camping dengan baju pereman..hik hik
miss my old days la..kalau skang ni diletakkan tengah panas terik mau pengsan kut

masik di tahun 1998
carik la mane aku..yang tukang kipas cikgu la..mane lagi..hahahaha


tahun 1999 dah otai sikit sebab senior
dari kiri > fazlin, arwah nana, aku dan sharzreen
muke masing masing memang decent je kan
keje kami bile cikgu takde is gunting kertas warna warni pastu buat kad D.I.Y
even kad raya pun buat jugak..sangat saving..
kadang kadang kawan kawan dalam kelas lain pun masuk belajar sekali
cikgu sampai dah tak boleh nak buat ape


time ni sebelum perhimpunan start
aku bawak camera yang gune filem mahal nak mampus
ni je la group aku time perhimpunan dan bile jawab kuiz mesti muke kitorang jugak yang sampai ke depan
dari kiri >aziah, nadia, fadzlun, fazlin, aku, azreen
depan > name
benci benci benci korang sebab rindu korang sangat sangat

1 comment:

Unknown said...

apo kono eh plak budak ni...ari ari jemahat ni.sodeh sodeh plak deh.....
gamba profile tak hengat. signature posing.