May 8, 2009

Wedding of Nazreen & Najeeb Part I

*
*
ramai betul kawan kawan aku yang kawin lately
alhamdulillah
*
kawan aku yang sorang ni bernama NAZREEN OMAR tp kitorang panggil dia as NAME @ NEM
kire tu name timangan family nye
*
*
acara nikah dibuat pade sebelah malam 1/5/2009
aku datang sorang je sebab him nak lepak dengan kawan kawan..
*
arghhhh....best sungguh dapat lepak dengan kawan kawan yang dah lame tak jumpe
*
dan sejak kawin, ni la first time him tak ikut sebab dia kate sebelum dia jadi tunggul duk sorang dan aku kelihatan hangat bergosip, baiklah dia lepak dengan geng dia..hik hik hik
*
*
mase ni aku, mock and zack tengah lepak dalam bilik perantin sambil curik curik makan hershey dalam lemari.kalau ade patchi lagi la sodap
bilik perantin sgt simple but so adorable.lepas a few penukaran kaler (agaknye la) nem guna kaler merah&putih for the wedding theme...sebab before ni dia cakap nak gune kaler chrismas
but anyway..so so so chuwiiiiittttt


macam tak percaye nem dah jadi bini orang
sedihhhh woooooaku pun tatau name time ni emo gile
panas gile weh duduk atas pelamin tu
spotlight tu memang torch perantin je
keriut keriut muko eh

itu ialah mak perantin
aku panggil makcik timah yo..
dia pakar buat kueh flying souces aiyakkkk..mcm mane spelling ni?
sila abaikan tarikh tersebut


tak yah la buat muke ketat sgt..hehe

lagi gambar di atas pelamin dengan harapan kualiti camera aku ala ala DSLR
intan!!sila berenti berangan

perantin duduk bersila bersama kami yang sedang enak menjamu selera
menu
daging salai masak lomak cili padi
ayam masak kicap manis
sambal sotong
oren
air oren manis


sila menangis sebab sume benda tu sedanng gumbira menempek dicelah ketiak sikit, bawah dagu sikit, peha nan gebu dan lain lain

now i announced husband and wifey
sungguh riang ria kanak kanak ribena
aku dah suruh najeeb duk ontok ontok sebab aku gune night mode tp dia degil so sebagai balasan najeeb dah jadi casper


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
date : 2/5/2009
venue : taman guru seremban
masa : 12.30pm
subject : persandingan


'listen listen cik nem nak cakap ni'

nem sangat kepoh sampai mak andam pun sound

nem masih memberi taklimat terakhir padahal najeeb dah kepanasan tunggu kat lua
' okay okay, u olls jgn lupe arahan cik nem tadi ye'
'kalau u olls lupe, siap la'


aku managed amik gamba dari belakang je sebab ramai yang kutung perantin pastu aku pegang si DSLR pengapit

sementara nak tunggu perantin jalan jalan tego sume jemputan, aku lepak dengan him yang sedap menyenangkan tempolok
aku tak makan pun sebab aku nervous excited sebab jumpe ramai kawan kawan
harusla nak update gossip kan

mari cakap cheesyyyyy
last aku jumpe shikin is 2 tahun lepas, tup tup dah kawin dengan orang brunei pastu dah pakai tudung mcm orang sane jugak...hish...pastu mock sedang mendukung anak shikin yang bernama Karmila..senyap je budak tu weh...pastu si aren ni baru je kawin bulan doblas aritu, bile jumpe balik dah datang berdua...okay okay..dila, izwan skang ko tau kenape aku depressed kan..


lepas mock dah start menyinsing lengan baju kurung, makno eh kenduri dah nak berakhir la
so we ollss leparking je kat porch sambil update gossip..
okay okay bukan senang nak jumpe mock,angah a.k.a fazdlun a.k.a wok namo kampong eh serta my lovely friends NADIA EL YANI.
lepas update gossip, talking about baby..so aku make a move and buat buat busy a bit
aku rase rendah diri haha
lepas ni aku dengan him redah melaka bandaraya bersejarah untuk attend weeding kedua
sekian

4 comments:

Unknown said...

gemuk si nadia tu ek..dah sama badan cam ko gak...kalau dia baca die nagis tak?

Cik Tudung Merah said...

kak, mulut ko memang sgt tampin jaya kak..
issue nadia ni no comment ye..

Unknown said...

akupun no koment la..ops sowiieee

Anonymous said...

buy tramadol 180 tramadol 50mg buy online - tramadol online 99