May 8, 2009

Wedding of Ida and Raif

aku dengan him meneruskan journey ke Melaka dari umah nem
nasib baik highway tak jem


dua dua koala bear buat muke kental walaupun panas terik

sampai sampai kat sane, memang ngam ngam family lelaki pun sampai sekali
aku terus masuk bilik perantin



say cheesee ye perantin yang serba putih
alkisahnye kawan aku ni dapat KPLI so untuk mengelakkan dia dihantar ke pendalaman, so nikah dulu la,bulan doblas sok baru bersanding bagai katenye

sorang lagi dah masuk club
yeah!yeah!


cincin tu ketat okay
mesti si raif put on weight tp tang jari je kut
memang lawak la time ni

lepas tu aku turun bawah untuk melantak
menu yang sangat sedappppp dan ngam
labu masak lemak, ikan masin dan sambal ayam..Ya Rabbi..what a nice combination
tak dapat nak snap gambau sebab terlampau menikmati rezeki

kami la sebenarnye pengapit mengepit

aku paksa pengantin amikkan gambau ni
kene la dera dulu kan..


jadi selepas itu aku dengan him menyambung perjalanan ke Melaka Bandaraya Bersejarah
dah alang alang sampai kan

gi mane?

tunggu la next entry...


ngeh ngeh ngeh...







2 comments:

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

cantik handbag..ambik award kat blog den...