July 16, 2009

Si Gediks, Si Cantik, Si Manis, Si Copot, Si Makan Banyak...

sekian lame aku menyepi, kali ni aku kembali dengan tajuk entri yang sangat panjang.
kenape eh?
*
*
*
*
*
sebab kan budak kat bawah ni...


time ni dalam toilet kat office, kene gi berdua sebab aku takut, denga citer pasal ehem ehem kat sini..budak ni berani sikit

time dapat gaji wajib makan kat tempat2 yang masyur
hahaha



'do not step on the grass'
tp we all pedulik hapeeeeeee...
on the way nak ke cafe



modus operandi amik gamba close up sebab nak tunjuk keberkesanan shu eumura yang baru dibeli pade bulan tersebut


baru lepas kene reject untuk jadi model wayfarer


im black, her white..huhu


nak tayang kebaya kepunyaan mak dia

farewell party @ coffee mug
dia ni masuk tempat keje aku bulan april lepas tapi untuk department Marketing.jauh lari eh dari engineering ke marketing..takpe, hujung2 kan same tu..heheh
mule2 masuk aku tgk kemain la ayu, lembut, sopan santun, gelak pun tutup mulut..bile dah seminggu kenal...eh tak payah tunggu seminggu..dalam mase 2,3 hari je, gelak dia dah sekedaung office leh denga..hahaha (nasib baik jauh, kalo tak sure dah kene copot).
start dari aritu, kitorang memang berdua je ke mane2..sampai kan pakcik2 guard tu gelarkan kitorang adik & kakak.yang best nye dia ni, badan cutting model tapi amat suke dengan makanan..asik bingit cakap lapa, aku lak tukang temankan gi cafe beli ape yang patut pastu sebok cek lemak keliling pinggang..aduhaiii..malas dah aku layan..hehehhe
pastu budak ni manje nak mampus..
'kak, mane kertas A4?'
'kak, mane pinggan ni?'
'kak, ape number fon vendor ni?'
itu antara dialog2 yang femes la..so kire nye aku ni lah makcik fotostat, aku lak makcik pantry dan aku jugak yellow pages.best gile kan, sampai penuh la resume aku nanti
so tup tap tup tap..lame jugak dia kat sini sampai la satu hari dia dapat phone call untuk interview, lepas interview harus la dapat koreje tu walaupun jauh..budak ni memang genius.
even jauh kedaung (wah..aku gune ayat ko la yan), tetap digagahkan jua gi sane..untuk future kan..
anyway,nice meeting u dik
keje baik2 dik..jgn ko tanye itu ini kat semuorang, kang ade yang perangai mcm ehem2 kang, ko gak yang susah..dah la jauh..
nak datang PD nanti, moh la pekene mihun tomyam rencah lebih
kawan akak ni sampai termimpi2 la lepas makan mihun tu
see you in JB next week

2 comments:

Diana-k said...

owh copotttttttttttt!!
wakakaka

rinduu aaa kat "tuu"!!
muaahhahahahahahahahhaaa


windu aaaaaa kak!!!

take care tauu!!
terharuuuu niii..hehehehheee

Setiawan said...

salam ziarah, dari budak indonesia.