August 11, 2009

Malas Masak

best kan tajuk haku?bukan nye tiap hari aku malas masak ke?
tak jugak..him selalu cakap 'sian baby demok i, nti tangan makin kasar'..hahahaha
memang pun aku jarang masak melainkan bile mood nak mencanak2 nak masak, ade special day atau dah tatau nak makan kat mane dah..hehehe
kat PD ni memang la ade kedai2 yang best untuk menjamu selera..kadang2 sampai fenin mak dibuat nye dik non..memikirkan nak makan kat mane
TAPI..kedai ni memang feveret spot aku la..even jauh nun ke Teluk Kemang tp kene gigih la

Presented Songkhla Seefood
ade duyung lagi noks..
kedai ni kat area Teluk Kemang..kalau weekend memang kaw2 penuh woo

aku tatau ape motif him tunjuk mcm tu..agak eh tunjuk menu yang dia nak melantak kut
mase ni kul 8, lum penuh lagi..lucky!lucky!

time ni baru dapat gaji so makan agak kurang sopan sikit..hehehe
memang all time feveret weh..ayam gajus, ikan kembung 3 rase and cendawan goreng
sume nye superbbb..slruupp!slrupp!!!

harus diselit dengan minuman yang mengiurkan bile tibe bulan pose
tembikai laici..off course

now u see, now u don't

sebagai penutup, mari makan laici
as if tu la dessert.hehehe

kalau pi PD, jgn lupe singgah nooo

2 comments:

Unknown said...

ko tu mmg penyakit m!!ko tahu masak apa?
aku tgh pikir ni..wakakaka

Cik Tudung Merah said...

jengok sini pun tak penah, ape lagi nak tau aku pandai masak ape kan..lu fikir la sendiri..hahaha