August 11, 2009

Big, Bigger, Biggest Loser

benda ni memang aku and him nanti2 kan dari dulu..selalu tanye bile la nak datang Malaysia.we all selalu tgk je show ni kat TV dengan perasaan yang membuak2 sambil makan kopok..hahaha
bile dah datang sini, aku jadi nervous la pulak..menggeletar time nak register tu.
bile dapat email dari dorang lagi la nervous sampai termimpi2..hahahaha
support dari kawan2 and keluarga buat aku beranik
so tanggal 1 Ogos yang lepas, aku terkedek2 dengan him bangun awal and terus gerak ke
Fitness First, The Curve

mule2 kene siapkan sume requirement form, kene amik gamba etc
reached there at 10.30am and terus beratur.
Q dan mcm ular kene palu dan panjang hokay

'bang, dah complete the form ke?'
staff2 kat sane memang superb la service dorang
senyum sokmo and very helpfull..caya la Lin!!

kusyuk gile isi form while butterfly in the stomach


lagiiiiiiii la wat we all nebes weh..siap ade banner bagai..
pom pom gurl bukan main ramai, siap picnic kat tepi tu
dengan segala sandwich la air kotak la..setiakawan tu


antara peserta yang gile tegar datang awal

tibe2 sarimah muncul..menceriakan suasana.dia jadi host untuk show ni
sgt mulus kulit eh, him ingat dia pakai rambut palsu, kurus kedengking

time ni dah kul 12.30..baru la nak merasa duduk.
kelihatan muke encik encik bonzer yang merenung masa depan
ke tengah fikir ape soklan yang bakal ditanye?

makin lame makin ramai yang datang

encik bonzer yang tegar, lepas isap rokok terus abummm..

disebabkan time we all masuk tu dah lunch time, so kite makan dulu
kene makan tumbuh tumbuhan lak tu

terpaksa telan sebab nak tunggu turn lambat lagi la pulak

datang kul 10.30 so dapat la nombo 2090 dan 2091.
orang tu cakap peserta kesatu start Q kul 6am
walaweiii...

saje je kecikkan gambo..hehehe..
ni baru lepas health check..
lepas tu turn aku tepat2 kul 4.30..uish...dari 10.30 tu aku Q weh..
ditanye eh 2 soklan..
kenape aku nak kurus dan untuk sape aku kurus
haih!!!dorang akan call end of september..agak eh mase pagi raye kut..hehehe
mcm takde harapan pun dapat tapi atleast aku ade experience gi audition untuk reality tv show
yang penting bukan untuk AF..YUCKSSSSS!!!
well well..lepas tu gi tempat wajib la kan..IKEA..hehehe
and this is out dinner..yummy!!!

3 comments:

Unknown said...

klu ko masuk..akupun gumbira..tp klu tk dapek masuk..ko tgk tb..ko ikut cara2 mereka..klu ko kurus gerenti ko tanteekkk

Anonymous said...

yg comel skng ni pn aten ske gile..
haha..btw,bagus gile la usaha abg n akk ipar ku..
full support utk korang..
:D

Cik Tudung Merah said...

kakda, tgk show tu mmg tak miss tapi no action taken..hehe

aten, tekejut gile..dah pandai bace belog..hehehe