August 12, 2009

Nasi Ambeng

korang penah makan tak nasi ambeng?aku selalu la dengar pasal food ni tapi tak dapat nak imagine kan macam mane rupe beliau.
so time aku jalang jalang di JB tempoh hari, kawan aku bernama nadia el yani tu mengrekemenkan we ollss merasa sebelum berangkat pulang.dia cakap kedai ni memang femes la kat area BBU dan area area yang berdekatan


so tepat jam 12.30pm tanpa sempat menonton Melodi, membobok bobok la kami bertiga ke tempat yang di tujukan

aku lupe name tempat ni, tp kat foodcourt depan rumah orang saje
mase ni orang dah ramai so cepat2 la cop tempat

betapa kusyuk abang abang tu kan

dalam bekas plastik tu ade lauk tambahan
tempe+so'on+ikan bilis

'ayu tak makan tempe' <--mas idayu berkata sedemikian di dalam Melodi
coba tgk idung dia je la..

taraaaa......
lauk yang ade is kacang goreng,ayam goreng and rendang daging bersama sambal belacan
RM5
meleleh weh air liur aku time wat entry ni
kesedapan hingga termimpi mimpi
ish..best nye..patut la si laki nadia ni sanggup hadap benda ni tiap hari time lunch even office dia ke tempat ni agak jauh.

so yan, ape lagi..ade branik ke? tp kene bagi surat kat MD dulu la kan nak kua lunch.hehehehe




No comments: