August 28, 2009

Happy Birthday

pagi tadi mase on the way nak pi keje, aku tuned to Fly.FM as usuall. eksyen kan, nak denga derio omputeh saje..dulu mase uwan still ade, kalau aku bukak je lagu lagu omputeh, mesti kene maki sebab bukak radio kafir kater nye..alaa..rindu pulak kat uwan ;(
*
tajuk membebel pagi ni more to KEMERDEKAAN.
are you TRULY MALAYSIAN?
aku bukan la patriotik. mengundi pun malas.hehe
*
lepas membebel, tibe tibe dorang buat kuiz. pasal duit 20sen.
*
soklan
gambar ape yang ade kat belakang duit tu?
*
Ya Allah. Aku lupe. blur.
*
*
sambil drive, sebelah tangan cungkil purse nak amik 20sen.
time dah dapat 20sen kat tangan, aku cube taknak tgk syiling tu. maki maki diri sebab jadi bangang tibe2. lupe gambar ape kat syiling tersebut. jerih payah aku cube nak ingat balik.
*
haih! ;(
*
loperrrr...
*
sambil kenyitkan sikit mate, cube tengok doplohsen tu sikit sikit
arghhhhh!!!
*
*
tepak sirih

*

serious aku dah bangang
makan semooot banyak sangat la ni







ADAKAH KORANG MENGENALI MALAYSIA?

Selamat Hari Kemerdekaan yang ke-52

1 comment:

lola said...

lupa bukan sbb makan semut. tp sebab ko lebih selalu tgk duit singgit....tu pun bergulung-gulung kot....kuikuikui!