August 20, 2009

RM 3

minggu lepas haku bersama suami terchenta pulang ke seremban, lepas sebulan tak menjejak kan kepala (makno eh tido la) di rumah sane. sebelum kene sumpah jadi peti ais bergerak, baik la gi mengadap.
selalu kitorang balik siang but this time balik malam dan lupe akan kekotoran kereta yang macham baru keluar dari Felda kampung mawi saje. so pagi esok nye sampai la the time aku nak berangkat pulang, itu siren sudah lah berbunyi.
antara dialog berbunyik
'kau tak sayang harta ke, intan?'
'kau taknak ye kereta tu, mama jual balik je la'
'kesian papa, sedih dia tgk kereta tu'
arghhhh!!!statement terakhir memang takleh blah..ye la. yela. yela.
time2 siren berbunyi him suke menukarkan kulitnye dengan keadaan sekeliling, maka aku saje yang kena

dengan semangat yang jitu, pagi senin sebelum gi keja, aku pun menyinggah la kat tempat orang M basuh keta


mari mari dekat..murah saja.
lokasi ialah Bandaraya Lukut

sejuk je aku rase time ni, macam aku lak yang kene mandikan
sambil dorang sembur2 syampoo, aku dengan sodap menjamah breakfast kat dalam
lalalalalllalallalallll
tibe lah mase nye untuk sentalan
kadang2 aku terase nak je tadah badan aku kat getah2 3 line tu..opsssiess..
him cakap getah tu kasar, ye ke?
ah tipu saje,mane dia tau?
mari lah lap badan beta yang ketak ketak ni


lepas kene lap, taya pulak kasi polish ye
rajin2 kan abang abang bangla ni

kalau nak vacum ke ape, sila lah ke port yang disediakan
aku penah la menggatal cuci enjin, lepas tu keta susah nak start
tak koser mak nak menjerat nyawa lagi nyah

so kene bayar RM3 for cuci and RM1 for polish taya
beta sungguh berpuas hati dengan kekilatan kereta
tp kan dalam keta, I saje yang tau macam mane..heheheh

No comments: