August 20, 2009

Tepung Pelita VS Kuih Tako

Lagi sehari dua ni seluruh umat Islam akan mengerjakan ibadah puasa yang datang hanya sekali setahun. dan mase ni jugak akan wujud perkataan TIBA TIBA nak makan itu ini kan


penyakit tu dah menyerang aku sebelum puasa nampak nye..bukan selalu nak gedik2 ni


kali ni TIBA TIBA terase nak makan kuih tepung pelita.him cakap mane lak nak carik weh melainkan kene buat sendiri


alaaaa..takkan aku nak gedik2 kat MIL suh dia buat pulak ;(


so kene la lap air liur yang meleleh tiap2 hari sampai la nak tunggu bazar ramadhan bukak sabtu ni.itu pun kalau ade yang jual



TIBA TIBA PADA SUATU HARI



kuih idaman ade kat depan mata. Aiks?!!


makcik depan umah aku ni memang hantar kuih tiap tiap hari kat kantin yang MIL aku usahakan tu.selalunye dia hanya akan buat sardin roll keras berdengkang yang akan selit celah gigi yang kadddang kaddang sedap..hehehe
nampak nye hari ni makcik ni up lagi 1 menu baru nampak eh, mmg tau aku mengidam kut
sudap!sudap!sudap!
aku pun saok la 3keping kuih ni masuk dalam tupperware, peh siap bawak sudu hokay
LUKUT JEM?
ini sudah bagus
tengah sedap2 mencedok
tipah tertipu la bidin

ni kuih tako. ku sangka kan tepung pelita

sob..sob..sob..;(


tp layankan aje, nasib baik sedap

tak saba nak merewang ke bazaar ramadhan soon

5 comments:

Unknown said...

tipah tertipu ek?ko boleh gak bezakan..klu aku..tipupun aku percaya..kuikuikui

lola said...

apa beza nye tepung pelita ngan tako nok?

Anonymous said...

buy tramadol online cod overnight is it illegal to purchase tramadol online - venta tramadol online

Anonymous said...

buy tramadol in florida buy generic tramadol online - tramadol online overnight

Anonymous said...

can i buy ambien online legally can you buy ambien in mexico - where to buy ambien no prescription