September 10, 2009

Aku yang bertuah...

hari ni aku rase aku orang yang paling bertuah sebab dikurniakan seorang suami, boyfriend, kawan dan jugak banker yang sangat memahami, baik hati, penyanyang, lemah lembut dan jugak ape saje yang ade pade ciri lelaki idaman tu semua dia ade.
tak bertuah ke name nye tu?
*
*
dan aku tahu sangat dia sayang aku sangat sangat
*
*
*
*
macam mane aku tau?
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
mau nye tak sayang

sampai jam-meja-tepi-katil pun diletakkan dalam handbeg hakuuuuu
sayang, time kasih sebab keconcernan mu itu

3 comments:

ct_isyah said...

ni mesti dah bwk jam 2 g keje kan..

~::Iffat @ Wonderfatts::~ said...

dia letak dalam tu pasal nak igtkan ko stop keja cukup time ke ape??mesti sawan kejap kan jam tu berbunyik tetiba...hahah

Cik Tudung Merah said...

ecah - harus la dah sampai office,nasib baik dia tak set timing

apiz - mau aku keluar buih2 putih tepi mulut weh