September 11, 2009

Alahaiiiiiii....

*
*
macam kelakar pun ade tapi tu la kenyataan.
*
abang ipau aku yang sorang ni kene makan telo rebus bersama kulit itu sekali hokayyyy.
*
kan dia eksiden July lepas, pastu dia pun pegi la berubat cara mistik kat Kuala Sungai Baru.
*
nak kate tipu pun tak boleh jugak weh, sebab melalui penceritaan beliau, amat ramai la umat yang berubat dengan bomoh/ pawang/ bobo-hizan/etc ni.
*
kali pertama pegi, individu tersebut buat pembedahan ala ala mistik kosmetik. yang kali ni pulak, kene melantak yang tak penah dibuat orang. biawak pun tau buang kulit weh
**
*
mule mule aku tak caye la, takkan dia kental nak telan kulit telo kan T_____T
*
TAPI
*
eksyen je muke beliau mase ni
[asal ko pakai kupiah, tunjukla trade mark Wolverine tu weh]
*
*
*
* hasil nye selepas puas kembang kempiskan idung depan awek awek yang datang malam tadi
komen beliau tentang rase telo itu
*
''macam ko kopek telur rebus, pastu opolop pocet telur tu jatuh atas pasir laut, pastu ko amik, ko makan dgn pasir2 laut tu, gitu la rasanya. Letih aku ngunyah, takut lekat kulit telur''

1 comment:

~::Iffat @ Wonderfatts::~ said...

bobo-hizan la sgtt..nanti ko aku bawak ke sana..tak caya ikut la..ko tau la mistik dia,pastu akan rasa sendiri..dia bukan bomoh la..dia pengamal perubatan Islam alternatif..nanti kalau sempat aku amik gambar ngan dia,dia bergerak secara solo wei,tabah gila