September 3, 2009

Singa....Menawan Keluarga Bahagia

semalam berbuka bersama keluarga.
tanpa suami. dikwan jugak tanpa isteri. tiqah masih sendiri. terasa macham dulu dulu. time lum kawin. [ade hati]
gelak gelak dan buat lawak.

macham lame tak jumpe, borak tanpa henti, mulut pun mengunyah tanpa had.

mama ajak balik rumah. muke aku dah laen macham


'alah, takut sangat tinggalkan syahmie lame lame'


eh eh, mama tau ke ape yang aku tengah fikir?


sampai rumah, kitorang tekejutkan papa. sebab birthday dia.

air mata papa bergenang. mungkin tak sangka.

papa

Selamat Hari Lahir yang ke 48 tahun [masih muda dan bergaya]

semoga panjang umur, dikurniakan kesihatan yang bagus dan diberkati oleh- Nya


p/s : langsir rumah tak payah beli baru sebab baru tukar time dikwan kawen aritu
[sungguh takde kene mengena]

1 comment:

Unknown said...

rumah tukar langsir ke..happy birthday pak tam yg sopport aku study dulu..aku pun sedey tau..papa ko mmg baik!!uwaa..akupun genang air mata tgk pic ni..teringat time dia sihat dulukan intan..dia byk backing aku dulu..uawa uwa uwaa!!