September 21, 2009

Syawal Menjelma

Tahun ni aku pi sembahyang raye dengan him and papa. Amazing race betul sebab masjid kat taman aku tu punye la ramai umat yang datang dan keluasannye makin bertambah.

aku sorang2, agak kekok tapi buat2 muke cool.hehe

pastu Tuanku Najihah pun sembahyang kat situ jugak since Istana Hinggap eh kat atas umah aku tu je.Siap ade announcement bagai dan VVIP parking la pulak.dalam kubo sok samo jo..haha
first time aku tgk orang pi mosojid bawak handbag, cantik lak tu..
ampun Tuanku..

dalam kul 11am kami bergerak ke Tampin, umah nenek belah papa.lepak sane pun tak lame disebabkan hal2 yang tak diingini.orang pun tak ramai, kazen aku beraye umah hubby eh kat Kluang, kalu tak memang ade gang menganyam ketupat di pagi raye la.
disebabkan aku bukan la bloggers tegar, maka segala menu yang masyuk masyuk kat umah nenet tak sempat aku nak snap sebab perut bunting padi ku dah mengaum mengaum


dah tengah tengah hari sikit him ajak pi umah kawan itm eh dulu pulak tak penah dibuek orang poit! tapi sebagai seorang isteri lindungan Kaabah aku turutkan juge walaupun aku tau yang mama akan berkicau sambil menjadi Tarzan kelak.

Kok dokek takpo gak, lopeh Ghombau ke Melako pulak.
Humangaiiii..jonuh bojalan ni haaa

Dah maghrib baru la jejak umah semban balik. ala ala muke cool, aku terus ke dapo. mama dah pandang slek habis, aduuuhhhhh...aku jugak yang kene tadah telinge. him? dah selamatkan diri gi mandi berjam jam lame nye. aku jugakkkkkkkk....nanti dapat payung emas tak?kah kah kah



tahun ni theme is grey [pilihan him],tp baju aku ade kaler2 ungu sikit.

'Menunggang dengan selamat, ingatlah yang tersayang'

1 comment:

Unknown said...

taun dopen kita buek ketumpat yo..den dah mood nak ghayo tmpin taun dopan..jumpo taun dopan klu ado umur..