October 2, 2009

Fashion Victim

The term "fashion victim" refers to someone who slavishly follows the current fashions (implementations of fashion)
*
*
Ade suatu ketika aku tengah beratur membeli makanan segera di suatu lokasi yang kurang gelemer. Aku kaget.Kat depan aku sepasang merpati sejoli yang masyuk berchenta, berpegangan tangan sambil membincangkan ape yang patut diorder.
*
Aku kaget bukan disebabkan diorang tengah buat perangai tak senonoh ke ape tapi sebab ketrampilan mereka. patut ke aku panggil dia sebagai mangsa fesyen atau mangsa keadaan?
*
*
*
mule2 tang rambut. aku taktau fesyen ni dalam kategori yang mane satu.hanye rambut belakang je curly tapi bahagian tengah kepala sampai ke depan ialah lurus-yang-sedang-mintak-diironkan kembali.ala2 mcm kene renjatan letrik gitu.[ohh!!..sangat cabul mulutku]
*


dari mata turun ke hati. dari rambut turun ke selua.time ni takut2 jugak nak snap picture minah ni tapi disebabkan kekagetan adrelnaline ni membuak2
*
aku hanya boleh cakap dalam hati. sampai hati dia beli dan pakai sua ni.
kalau baby yang pakai, harusla comel sebab ropol2 tapi...aduhaiii saleha!!!
agaknye memang theme fesyen dia macham ni kut, perlu sekata dengan rambut
*
takpe lah, pakai la ape saje, asalkan kau bahagia
*
**


No comments: