October 22, 2009

Lepas doblas tawunn..

*
dulu kan time skolah, kengkawan aku yang semua nye gatai gatai belaka salu citer citer pasal ape yang boipren dorang buat. bukannye beromen okayy..tetttttt!!!mase time haku dulu sume innocent lagi.maksud buat tu macham manje2 thinggy la. kalau yang same sekolah tu, leh la pakwe makwe tolong photostat nota ke, tolong bawakkan buku ke dan tolong menolong yang lain la.
*
satu perbuatan yang paling aku rase schuweeet..schuweeeeeettt ialah tolong ketipkan kuku. suwit tak? kan? kan? kan? bukan la tangan tu dah kudung-tak-reti-nak-ketip sendiri tapi kan best tadah saje tangan pastu sedar2 je sume dah terketip. baru la terase pedikio medikio.
*
okay okay..aku dengan him kan kirenye dah menggatai lame beno la kan sebelum kawin kan kan kan... dan dia pulak bukan jenis la nak berpedikio kan aku bagai la. sume benda sila buat sendiri [sambil tiup wisel]..kaedahnye arahan la gituuuuu...no manje2 belai sume okay..sume mak buat sendiri. ah, sangat bukan Enrique Iglesias. haha
*
yang aku pulak selalu mendambakan him untuk ketip kuku aku ni. even aku tau dia musti tamau, sekeras kerasnye tamau nak ketipkan tapi aku pakse jugak. kadang2 sampai merajuk rajuk tu weh. saje kan nak carik point nak gado. tapi dia bukan pujuk pun. T_T
*
tapi tah macam mane, malam lepas lepas lepas aku tengah baring dah ghoman hamster kat sofa depan tv sambil tgk citer yang tah hape2 tu tapi layankan jugak. him pulak lepak sebelah sambil merungut kuku panjang. muke aku glowing giler sebab tau kejap lagi mesti dia nak ketip kuku. memang sah telahan aku. tanpa membuang mase lepas him habis je ketip jari dia yang penghabisan, aku hulurkan tangan ala2 snow white [white ke?] yang turun dari kereta kuda nak jumpe prince charming nye tu la.. hahaha..aku keraskan muke sambil hulur lagi. guess what?
*
*
bagai bulan jatuh ke riba, bagai orang mengantok di sorong bantal, bagai aur dengan tebing..hahahaha...dia sauk je jari aku yang debab2-macham-peha-ayam-belanda [dia yang cakap] dan terus mengetip. ahhhh...aku rase macham tengah makan marshmallow je time tu.
kan macham lembut lembut je kan..hahaha
**
*
hasilnye jadi bosa godang lepas aktiviti pedikio medikio kengkonon. siap kene kikis2 lagi. lepas tu tersengih2 la sengsorang sebab rase puas hati yang amat sangat. macham snow white tersengih2 dalam stor lepas balik joget joget dengan putera raja. puas hati sangat sampai tido malam mimpi makan marshmallow. teeeeheeee T_T
*

9 comments:

Jiey Mien said...

Wahhh bestnya ada org potong kuku..
jiey dulu hubby tlg potongkan masa perut da besa..
tu pun membebel..
dah mmg tak nampak kaki, camne nk potong..
kalo sesaje gini, jgn harap la gamaknya..
kalo bab dia, cepat je menadah tangan suh kita potongkan..

Jiey Mien said...
This comment has been removed by the author.
Cik Tudung Merah said...

jiey. bile lagi nak bermanje dengan diorang kan..tp biase la tu..name pun L.E.L.A.K.I..:P

en_me said...

sehatnyerr jari tewww.. ehehe, salamm

Drama Mama said...

bestnya orang ketipkan kuku! nak jugakkkkkkkkkkkkkkk hehehe

Cik Tudung Merah said...

en_me. memang sehat pun, sesehat orang nye..hehehe

drama mama. ala, nak jugak ke? i kene bukak kaunter la ini macam. hehe

lola said...

kahkahkah! enrique baaaak! snow white pon baaaak! pape pon mmg shweet shweettt nyeeee!!!!

lola said...

kahkahkah! enrique baaaak! snow white pon baaaak! pape pon mmg shweet shweettt nyeeee!!!!

Cik Tudung Merah said...

lala. bagi muke sikeeeetttt