October 29, 2009

New Arrival..still hot maaa...

*
isnin lepas around 9.00am, aku dapat anak buah baru. best fwen aku Nadia El- Yani Jaafar selamat melahirkan baby boy seberat 3.5kg melalui pembedahan. doktor cakap baby besar so tak lepas la kalau nak bersalin normal. disebabkan isnin pun cuti umum, maka aku dengan him pun terhompat hompat ke Melaka dan kebetulan pakcik aku pun ade kat GH, bulih la pegi melawat sekali.
*

so sampai sane pun dah petang tapi kalau ke GH memang lum leh masuk lagi sebab bukan mase melawat, so we all decide jumpe Nadia dulu at Putra Hospital.
*

aku lak berdebar2 time on the way ke sane. aku tgk Nadia terbaring, dah ghoman mcm pinguin tengah sun bathing pun iye gak..hahahaha..[encik lan, kalau anda membaca belog ini, sila ketawa pelan2, jangan kacau dia sun bathing]..hehe. Nadia masih berkhayal mase aku borak dengan dia tu, nasib baik tak cakap merepek2. dia citer la pengalaman bersalin dengan muke-yang-so-oh!-excited. after half hour, cik misi bawak masuk si pendekar
*

Oh! teruja..comel sangat. sihat dan cukup sifat. Alhamdulillah. Lan [Nadia's hubby] suh aku pegang, mane tau lekat kate nye. aku dah la gayat, kecik je mamat ni aku tgk. mate tutup je.
*
*
yang ni pulak gambar 2nd day for LUQMAN DZULQARNAINE. nadia mms kan kat aku. nadia suh panggil Auntie Intan saje, tak khelasss langsung kan, nanti aku nak suh dia panggil Intan je..hahaha..
*
*
dan malam tadi kami berborak lagi. pasal baby. him cakap dia nampak aku pressure. pressure ke aku? entah la. but im happy for u diah love. and thanks for all the advise and kata2 semangat. betul cakap ko, mulut orang tak boleh nak tutup selagi diorang hidup. so lantak pi lah..hehe.

2 comments:

lola said...

panggil mak ibam pon ok wattttt!

anyway, sabar nok, your time will cummmmm! :)

Cik Tudung Merah said...

lala. mak ibam ke?akan dipertimbangkan..hehe