November 13, 2009

Hari Jumaat

*
ewah ewah...sekejap je Penghulu segala hari dah muncul balik kan. esok da nak pun cuti, pastu kejap je masuk senin balik.aiyoo aiii..
*
speaking of hari jumaat, aktiviti malam aku bersama him adalah merumba rumba di mane saje. gi tengok wayang ke, gi lepak dengan kengkawan ke, gi bundle ke [eh tu kemestian noks] tapi sejak dia muncul, aku bantah kalau nak keluar jenjalan awal awal ni. seboleh boleh aku nak habiskan manatap dia dulu. nak tau ape kesedihannye kali ni. ape kebodohannye kali ni. ape yang aku leh adore kali ni.
*
ape benda eh?ape lagi..citer NUR KASIH la kat TV3 jam 9.00pm. ngeh ngeh ngeh..aku rase aku da addict nak tgk si adam. ewahhhh...ngeeee~
*
tapi sambil tengok dak adam, tak best la kalau takde acara makan makan. ape eh nak buat malam ni. takkan nak buat american dinner lagi? aku tau him jenis ngap sume benda tapi macam bosan pulak. tang tu akan ku asah kepala otak aku ni jap lagi sambil browse blog memakan. hehe
*
ah tak sabar nak jumpe adam...

No comments: