November 10, 2009

Hujan = lapar


lately asik hujan je kan. mesti monsun timur -laut dah kembali menyerang. bila hujan, mesti sejuk kan, bile sejuk mesti lapa kan..hahaha
*
so sebelum aku naik hantu kat office, baik aku bawak ape yang patut dari umah dan simpan dalam ghobok berhantu aku ni.
*
tah sape mengajar aku lunch pukul 11.35am kan, tu pun makan wantan mee je..menjelang petang perut aku yang ala2 kim kardashian ni dah mengaum.
*
nak gi cafe, malas nak menapak. hujan kan. tibe2 ghobok hantu aku. lupe lak, semalam aku dah bawak bekalan mayday mayday tapi tak diusik.

*
ni lah hasilnye. mushroom soup brand vono siap dengan mug, dapat free aritu sebab beli banyak2 dan 3 slices of gardenia bread. roti tu baru la, aku tapau letak dalam contained plastik tu je. lepas tu menyuap pelan2 sebab takut habis cepat..haha..kat lua hujan lagi..
*
skang tengah fikir ape lagi nak bawak untuk sempitkan ghobok aku ni.

No comments: