November 23, 2009

Si Dia..

*
21 Nov yang lepas ialah besday him. so macham tawun lepas, tahun ni aku nak wat sepe-rise tiup lilin jugak. so mase on the way nak balik ke rumah, dah la balik lambat, hujan lebat lak tu, aku redah kan jugak nak ke resepi rahsia kat Lukut. just beli sepotong untuk dia dan brownie-yang-tah-hape-nape-dia-tapi-sumpah-sedap.
*
okay, sampai umah line clear..dia pun tak balik lagi. aku susup sasap masuk umah dan terjah peti ais. letak kotak kek kat department veggie sambil punggah barang lain sebab kemain la nak suruk kotak merah tu.
*
tunggu punye tunggu, empunya badan pun balik. tersengih2. tah hape hape. laki sape la ni. hehe. tengah sonok borak, tibe2 dia cakap nak cek ape ade dalam peti ais. dem! nyampah sangat sangat aku rase time ni. tak reti berlakon sungguh. rase macam huruf L yang besar tengah bersantai atas dahi aku..haha
*
*
*
buat muke nakal sebab berjaya serbu sebelum time yang sepatutnye.
anyway, happy 27yrs besdaaaaayyyyy..wek!wek!love u

No comments: