November 3, 2009

Three Eleven

*
3haribulanNovemberduaribusembilan genap la doblas tawun aku dengan him berkenalan. mase tu dah la first day PMR lak tu, paper Bahasa Melayu la of coz. aku ingat lagi mase him call tu around kul 3.30ptg. huh, kengkonon nak bincang2 pasal paper yang amik pagi tadi. pastu makin jauh, jauh dan terus tak jadi bincang. hahaha..lepas tu kene marah dengan mama, padan muke aku.
*
ranjau percintaan memang la tak semudah yang disangka. sebab dia kat PD, aku kat Seremban. pastu aku bukannye mcm kengkawan yang lain leh keluar setiap weekend nak gi dating ke hape ke, duduk je rumah. kalau dia call pun kene interview dulu dengan mamapapa, kalau lepas.. memang bernasib baik, kalau tak lepas aku hanya dengar hempasan talipon je la dan mase tu semua jenis doa aku bace sambil tunggu pintu bilik dikuak oleh mama. aiyoo..seram gile mase tu.
*
pastukan [macham la orang nak denga ko bercerite]..ah lantak la..pastukan..naik result PMR kua, same lak tu result kitorang..ade A tau..tp biarlah rahsia..LOL..tak best la name nye tu..haha. pastu time form 4, dah besar sikit la konon, penah senyap sekejap. him bosan sebab aku takleh nak kua dating. nak kua dating pun time gi tuisyen, lepak Terminal 1 yang mane pade mase itu paling hot kat Seremban. hahaha..tak pun nak carik boipren hot sikit, pi la lepak Kedai Sopan, untung untung Nabil Raja Lawak tengah bersk8ing kat depan kedai tu.haha..tp mase tu si telinge capang tu no body pun kat Seremban..skang irma pulak yang dapat..
*
pastu pastu pastukan, dah lame lame lame tu, tah berape kali broke up berape kali skandal, kitorang pun tawen. dan harap2 nye sampai akhir hayat. amin

*
pix taken a few days after married. him tengah tahan nafas sebab nak sorok punchbag..hehe
*

7 comments:

Unknown said...

obvious tgh tahan napas
hehehe.....happy for you.

Cik Tudung Merah said...

tu kan memang rahsia posing kite beb..hehe..thanks, muachhh!

Jiey^Mien said...

Jiey doa segala yang terbaik utk Intan dan suami..
=)

Jiey^Mien said...
This comment has been removed by the author.
Cik Tudung Merah said...

jiey, thanks for the doa.: )

Unknown said...

rahsia mu di tangan ku.begitu jua aku..kuikuikui

Cik Tudung Merah said...

kak da. wakakaka..tegelak besar aku bace komen ko kak. jangan ko kak..itu rahasia sampai mati. hahaha..ko memang cilako la kak..