December 28, 2009

Bubuh la Tajuk Sendiri

*
Tengah leka blog hopping, tibetibe aku terdampar macam ikan duyung campuran dugong ke blog ni lepas balik dari jumping kat sini. pastu rase nak buat tag game ni walaupun aku tak kene tagged pun. Ngeeee....tak malu..
*
1. Adakah anda rasa anda hot?
//Ish..macam soklan exam lak. Hot? Panas? Iye kot, sebab aku tinggal pun kat PD..memang sentiasa hot la weh..hot pantai orang cakap..haha..menjawab gak kan.
*
2.Uplod gambar kegemaran anda.

*
3.Cerita pasal gambar?
//Ni sebenarnye outing ramairamai ke Perhentian Island. Lepak Perhentian Kecil. And happened to be aku nye honeymoon trip. Tapi bukan pergi berdua tapi berlapan belas orang. Ni pun tak semua ade dalam itu gambar sebab sibuk nak tukar baju pi snorkling, padahal lum check in lagi tu. Ade orang prefer hornymoon berduan tapi aku bawak satu kapal. Tapi this trip memang superb. Kene repeat balik ni..

4. Bila kali terakhir anda makan pizza?
//Minggu lepas. Dapat gaji and half day pulak tu, terus gi Dimonos and beli large pizza. Lepak makan dengan si dia sambil layan HBO. nyaman sungguh..

5. Lagu terakhir yang anda dengar?
//Dancing and Crying by David Guetta.

6. Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
//Filling and more filling..haha

7. Selain nama sendiri anda dipanggil nama apa?
//Mak Ibam dan a few name manjhe..Haha

8. Siapakah orang No.1 pada anda?
//Of coz la si dia. He's my 1st love. Dia boleh jadi kawan, suami, boifren dan musuh jugak wooo
*
9. Tag lagi 6 orang
*
10.Kata sesuatu mengenai orang no.5
//alamak..task!task! tak berape kenal dengan dia tapi ape yang aku tau dia ni ghajin-gile-mak-aiiii melawat belogbelog yang ada dan tinggalkan komen. Belog dia sangat menarik dan banyak ikonikon comel macham dia jugak. Sila kembang..hehe
*
11.No.3 ada hubungan dengan siapa?
//Owh, adik iparku yang sorang ni agak pendiam orang nye tapi kadangkadang ape yang keluar dari mulut dia sangat unpredictable. Still study, part time photographer, amik gamba sume cantik belaka, ramai gile kawan pompuan sampai aku tatau dia ade hubungan dengan artis yang mane. Haha..bulih call dia sendiri untuk berkenalan.
*
12. Bagaimana pula orang no. 4?
//Ni sorang lagi. Rajin bagi komen yang tidak melebihi dari 5patah pernyataan. Belog dia bulih tahan..
*
13. Pesanan kepada orang no.6?
//Belajar sungguhsungguh dan toksah asek mengejar chenta..zssszzssss petir..haha
*
14. apa kelebihan yang anda nampak pada orang no.2 ini?
//Beliau seorang yang budiman sebab dah belikan aku 3helai scarf tierack dari Dublin tanpa minta apapa cagaran dan bayaran, beliau juga alim orangnye sebab aku salu nampak dan dengar beliau mengaji, beliau ni garang sebab laki aku penah dengar beliau borak dengan bakal kakak ipau kami =), outspoken sebab kalau nak cakap tu main lepas je, berhati rempit walaupun tak naik rxz [tu sebab skang ni jadi OKUS], independant la konon sebab lepas jadi OKUS ni sume benda nak buat sendiri sampaikan penah jatuh kat dapur.
*
Sekian..

6 comments:

Aidi-Safuan said...

erk...asal aidi-safuan pon ade?lari2

i.z.m.a said...

soklan terakhir tu ciptaan aku.. hahahaha.. terima tag tu tapi tgk2 soklan tuk org no2 takde, maka tercipta la soklan tu :P

http://mind-thinker.blogspot.com/2009/12/tag-dari-kak-ijai.html

Cik Tudung Merah said...

aidi. dah kau je yang ghajin bagi komen..skang hambeeeekkkk..jangan tak buat sudah le..hehe

izma. owh!ye ke?bagus2..bernas gak soklan kau tu.hehe..salam perkenalan

~::Iffat @ Wonderfatts::~ said...

owh..adakah dgn melabelkan aku sbgai outspoken itu menandakan ko pernah terasa dgn kata2 aku..mintak ampun mintak maaf,sesungguhnya aku menyuarakan apa yg patut..hahaha...dan yg bestnya..aku taknak buat tag ko ni..hahaha..byk keja lagi aku nak buat, jom join hpa semua2..lawati hpa.com.my utk mendapatkan gambaran.

Cik Tudung Merah said...

apiz.takde makne la aku nak terase..ngeh3. ko mane ade keje pun, baik ko buat tag aku ni.

~::Iffat @ Wonderfatts::~ said...

uh..byk gila keja aku ko tak tau...selambe je melebel aku gitu..tarak2..tak senang..aku pass..