December 23, 2009

Chef! Oh Chef!

*
Hari ni aku nampak menu yang diemailkan agak menarik. tak saba betul nak tunggu time lunch.
*
Time lunch kemain berkobar kobar. Dari jauh lagi aku da nampak idaman kalbu menguit nguit memanggil name aku. haha
*
Name dia je dah buat air liur aku meleleh kat tepi pintu cafe tu. Nak menyebut pun aku tak reti. Something like pastatahhapejah name dia aku tatau. haha
*
*
so ini lah ghoman eh makanan yang aku idam idamkan sejak pagi tadi. Memang layak pun name dia pastatahhapejah sebab rase dia macham kau curahkan kuah dal yang lebihan pagi tadi punye atas spaghetti sejuk. So ape rase nye? Enak bukan? Haha
*
Mungkin disebabkan menyahut seruan 1 MALAYSIA, maka terhasillah menu caca marba ni kan. haih..
*
Aku terfikir mase si chef plan nak mempersembahkan makanan ni kepada seantero staff, whats on his mind actually? dan tang ceruk celah bedah mane pulak dia boleh dapat resepi yang sebegini ghoman eh?
*
Tapi orang tua tua cakap, rezeki jangan ditolak kan tapi kali ni memang takleh telan doh rezeki kali ni. Puas dah aku cube telan dengan air laici-yang-rase-payau-payau-sikit-tu tapi cannot go lar..
*
Aku telan biskut gule cicah teh o je la kang jawabnye...

3 comments:

zella y said...

aah...rezeki jgn di tolak...
nmpak sedap tu...

Cik Tudung Merah said...

zella. takde makne nye sedap. nak kate rase roti canai takde, rase spaghetti jauh sekali..wakakaka

Unknown said...

Nampak mcm spageti tp rasanya jauh sekali ye.Ada la tu hikmahnya.haha

Malaysia & Indonesia online radio
http://webradio.emeant.com