December 3, 2009

Engkau bukan seorang..engkau ialah seekor

*
eh, mase bercakap boleh tak kalau KAU cuba memaniskan suara?
*
eh,boleh tak mase bercakap, KAU lembutkan sikit suara tu?
*
eh, bila mintak tolong tu boleh tak KAU gunakan perkataan TOLONG?
*
eh, bile aku mintak tunjuk ajar tu boleh tak KAU share sikit ilmu tu?
*
*
*
eh KAU, sebab aku bukan KULI KAU, jadi jangan jadi pandai arah2 aku ikut suke hati mak ayah datok nenek KAU. mebi ko suke buli aku sebab aku tak pakai baju biru macam KAU. payah sangat ke nak cakap baik baik? ke KAU dah lame tak dapat tiap malam Khamis? ko betul betul buat aku sick dan poison la. keje KAU aku siapkan ontime la lahanat! sebab aku menyampah gile dengan KAU dan KAU pun tak pernah nak cakap elok elok dengan aku, jadi aku rase KAU tergolong dalam golongan SEEKOR, bukan SEORANG..harap maklum
*
*
*

8 comments:

Unknown said...

garangnya ko..tak dapek den bayangkan muko ko kalau ko menyingaa..larikk

Cik Tudung Merah said...

saje nak tunjuk gempak..haha..

~::Iffat @ Wonderfatts::~ said...

sebuah adik ipar sedang marah..sila hamik air sejuk simbah atas pale dia.

yg benar,
SEKEPING abg ipar yg kul..

hahahahaha

lola said...

cakap kat KAU tu...ada AKU khesaahhh? mmg sikit pon tak arrr kannnn......

lola said...

cakap kat KAU tu...ada AKU khesaahhh? mmg sikit pon tak arrr kannnn......

Cik Tudung Merah said...

apiz. sementara tengah ade sabar, ni je mampu aku buat dulu..kui kui..eleh..kul la sangat
lala. sebab aku tak kesah la dia makin naik minyak..

zielalala... said...

amboi cik intan sabau ye..ini mesti kejadian di opis ye..

Cik Tudung Merah said...

zielalala.hehe..biase ah beb. dah bagi betis, nak peha..padahal sesame kuli batak je ni..choiiii!!!