January 6, 2010

Gain Something and Loose Something

*
Mungkin ini hadiah dari NYA. Alhamdulillah. Syukur ke hadrat Illahi.
*
Happy tu memang happy tapi tempat jatuh lagikan dikenang, ini kan pulak tempat aku menimba ilmu.
*
Banyak benda yang aku pelajari bilamana bermulanya hari pertama aku keje kat sini. Ah..mesti rindu membara nanti.
*
Rindu dengan cappucino panas yang auntie Mageswary buat dan hantar tiap pagi.
*
Rindu nak dapat email menu dari cafe sambil nyumpahnyumpah makanan tak best
*
Rindu nak photostat color manyakmanyak
*
Rindu nak kene maki dengan user
*
Rindu nak calling calling vendor pastu buat sore marah sebab lambat dapat barang
*
Semua itu rindu
*
macam mane ghoman tempat baru nanti?
*
urghhh...
*
tapi yang pasti aku takkan persiakan peluang ini lagi
*
sigh

6 comments:

Unknown said...

tahniah intan..lepas ni kerja bagus jgn eksyen..jumpa akupun tak nak tegur..apa barang??

Unknown said...

yeah life is about gain n loose sumthin....for a better.gud luck bebeh n congrats.

Cik Tudung Merah said...

kakda. tq kak. haha..kalau aku eksyen jugak, ko hompok je beg versace tu kat palo den..haha

beb. tqvm. ;)

kiranajoe said...

aper kes ko nak eksen, ko kejer manager bank ke lepas ni?

Cik Tudung Merah said...

dak kirana. manager bank?cett..economy pun repeat paper dulu.haha..keje tempat lain dah beb..

Unknown said...

aku akan hempuk ko klu ko eksyenn...wakakakaka...kerja bagus kerja bagus...