January 7, 2010

Don't stop. Make it pop

*
The clock is ticking..
*
Esok memang confirm last day aku kat sini. Aku dah confront bos pagi tadi. Sedih. Aku pandang mata dia. Bos aku baik even aku selalu careless, clumsy. He gave a good impression towards my decision. After all, ape yang dia bulih buat pun kan. My decision, dia kena respect. Lagi best dia waived semuanya dan aku still akan dapat
*
Oh..sedih. After penat aku menyumpah seranah tempat ni dan dah tiba masa aku lepaskan jugak.
*
Aku suke cerita senior aku. Dia sangat cool. Dia cakap aku ni umpama hantu raya dan dia sebagai tuan. Aku bagi ape yang dia nak. Ape yang dia suruh. Semua aku buat tanpa rungutan dan bantahan. tapi si tuan tau ke ape yang hantu raya dia nak? dan best part is si tuan cannot fullfill hantu raya punye permintaan. Even berat, si tuan kena lepaskan hantu raya dia due to good reason. Sigh
*
*

*
They are surely will be miss.

5 comments:

amirah said...

kdg2 sesuatu yg berharga perlu dilepaskan utk kebaikan

Farah Husin said...

u tau tak i br je post entry psl resort yg u nak rent tu.

Cik Tudung Merah said...

amirah. so true tp sedih kan..

Farah. i pun baru tau tadi, dengar staff yang lain bercerita. nak kate area tu ade buaya tak mungkin, tp kat area Blue Lagoon memang sah ade buaya, penah masuk paper.haih..macam2 kan

Cik Tudung Merah said...

farah. confirm ke corus resort?dia cuma stated batu 2 saje kan. btw, kat batu 2 tu ade 2 hotel. corus and mayang sari..:)

malas nak login said...

tarik beg,pastu nyanyi lagu kegemaran ko tu..'percayaa pada diri dgn harapan dan keyakinannnn...menuju puncak gemilang cahaya...lalalala..."
ape la sgt kompeni israel tu..nyah je dari situ.