April 1, 2010

Finally aku mampu tersenyum ;)

Refer pade entry aku sebelum ni kan, hidup aku memang tak keruan dibuatnye. dah la teringat lesen mati lebih dari sebulan selepas due date nye, pastu bile nak renew tak boleh pulak. blacklisted.

tung tang, keletuk keletang...semalam aku ke Mahkahmah Melaka.
First time naik court.
First time jugak nak bertentang mata dengan abang majistret.
Pukul 7.30 aku dah terpacak depan bangunan tu dan pukul 9 suku acara bermula.

telinga disumbat ipod, steve aoki tengah melalak dan nama aku yang pertama kene jerit. Mau tak cuak. Dahla aku clumsy. Malu je dengan abe majistret. Kontrol kontrol dan goda terus dapat denda sebanyak satu ratus lima puluh ringgit malaysia. tarik nafasssssss....lepasssss....purrrrr
relief. alhamdulillah

lepas lepas tu, aku terus gi jemput dia untuk acara girls day out. takde la day out sangat. bile jumpe, mulut masing masing macham popcorn. cakap tak stop. pastu cakap kuat kuat padahal duduk sebelah je ni. pastu macham nak cakap semua benda. bile la nak ubah pangai ni beb? ;P
teman kan dia beli ehem ehem. dan baru aku pasan tiapkali dia nak beli ehem ehem mesti aku yang jadi bodyguards. hihi. aku tamau reveal si ehem ehem tu sebab kang aku kene santau angin lak..haha. but good choice beb [aku jeling dari ekor mata] ;)

anyway, skang dah boleh eksyen bawak keta laju laju sebab dah renew lesen. eksyen ni.


eh babe, tq for the ganu's kopok lekor. aku lum goreng sebab tong gas masih di stall. ;)

No comments: