September 7, 2010

Kerongsang je kan..

Bile nak raye, aku mesti nak beli kerongsang. Yang baru punye. Padahal yang lame punye melambak je kan dan matching je dengan tudung tu semua. Tapi tah la, mcm acara wajib kalau pi bazaar yang jual-jual segala macam tu, mesti tuju kat stall yang mengelip-ngelip tu dulu. Pastu lepak lame-lame sampai lenguh. Padahal kerongsang je kan..

So semalam mase duduk sesaje, aku kirai balik semua kerongsang yang ade.

bekas ni aku beli mase aku jual kerongsang secara part time dulu. So ni untuk kerongsang kecik yang letak eh bawah dagu berlapis aku ni. Kalau lapisan dagu time tak pose amat melampau kadang-kadang benda alah ni pun leh ilang..menyuruk disebalik lemak. hehehe

Ni untuk acara mak-mak daten la u olls. Kalau nak gi kenduri ke, open house ke kan..memang suke benda yang OTT ni. Kate gi kenduri kan, perlu la mengelip-ngelip nyah..

Ini yang biase-biase je. Lunggah bawak pi keje mahupun semasa menjual burger. Kelas kau nyah, pi jual burger pakai keronsang bosa godang.

Yang ni pun group down to earth je. Aaaa nampak, dah ilang batu-batu eh pun aku lunggah. Kire fashion jugak kan. Hahahaha..

Koleksi mild-mild i ni pakai mase pi kelas time study dulu. Tak sanggup la nak pakai yang besar godang pastu bawak skuter dengan heels. Mau kene carut dengan mak guard kut..

Ingat tak suatu mase dulu ade fashion juntai-juntai ni. Aku pun terjebak sekali. 2 tahun lepas kut fashion eh tu. Dah kopak-kopak pun tapi sayang la nak buang, so aku simpan je. Pkai mase emergency, main saok je beb..

Pastu-pastu weekend lepas pi downtown, stall kerongsang gak aku tuju dulu. Macam-macam design sampai buntang-buntang mato den. Jumpe la buah hati yang baru.



Sekian..prffftttt..;)

1 comment:

Anonymous said...

tramadol online overnight buy tramadol - tramadol 100 mg high