October 29, 2010

Pertemuan dunia cyber

Twitter. Yes, aku baru berjinak2 dengan benda alah ni. Banyak benda yg aku masih kekok. Pastu kadang2 naik serabut dengan status artis-artis yg aku follow. Huh..nampak sgt stalkerkan..nak follow artis je. Haha

Ade jugak aku follow a few person yg aku rase dah same taraf dengan artis. Bloggers yg femes-femeskan..ikut, sape kate tak hikut.

Pastu nak dijadikan citer, ade sorang tweetpeeps ni betau kawan yg aku follow tu yang dia ade kat PD. Eh eh opocot..harusla aku menyibuk walaupun aku x kenal langsung si tweetpeeps tu kan. Wahhh..harusla aku hajak dia datang stall pekene oblong. Marketing kene pandai diknon.;)

Jadi kami bertwitter. Nak makan mane bla bla bla. Pastu malam tadi dia cakap nak mai stall aku. Ahhh nevesnye.


Mase ni tak bagi number fon pun, balas2 kat twitter je. Haih..berdebar. Blind date la kate kan. Dah lame wooo tggalkan zaman tu. Lg pun dulu mane penah nak blind date dengan pompuan..gile ke haper? Tak blind date dengan pompuan pun, aku dah kene cop pengkid dengan bf kawan aku. Dia tak nampak gunung ledang kat depan ni selambak ke? Haha..

Ok, setelah lokasi stall diberi, dia diam. Aku ingat dia tak jadi datang ke hape. Laki aku heboh dok suruh bagi koordinat, mane tau jap lagi dia nak GPS kan. Takdo nampak eh. Sat lagi dalam masa nak menginjak ke jam 9pm, dia call cakap dah sampai area stall aku tapi nan hado rupe nye dia salah masuk kawasan. Jadinye aku lak yang pi nenoneno rescue 911.Aku nye tempat rumah rakyat lukut, yg dia dok tunggu kat rumah rakyat Kuala Lukut.

Ok, jumpe2 terus salam and jemput duduk. Lepas tu terus berbual tak hingat dunia. Macam dah lame kenal. Hubs dia pun sangat peramah n lawak too much. Mmg tak janggal pun rase. Urut dada la aku..hehe

Berterima kasih kepada teknologi zaman sekarang sebab aku dapat tambah dua orang lagi kenalan lagi kat dunia ni.

Linda & hubs kalau terbaca entry ni just nak bgtau korang memang best and hubs u memang nampak mude. Tak tipu. Hehe

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 comments:

Anonymous said...

Hahaha,suke la bc entry u cik kak..bkn sbb entry ni pasal I yg diva ni,tp semua entry u nyah!
Well kami pun sgt gumbira dpt jumpe kalian..nasib baik abg yo!yo! I pun sgt encourage utk I mengeratkan silaturahim..:))
U n syahmi...tq for e very3 warm welkam...:))
Keep in touch...muahxxxx

Linda :)

Cik Tudung Merah said...

Auwww..bace jugak ke beb? Hehe.
Yes bebeh..do keep in touch ye. Seronok sgt jumpe u olls nyah. ;)