October 28, 2010

Sangat tak puas hati

Malam tadi aku mengaruk. Kali ni panjang pulak ngarukkan aku. Muncung panjanmg sedepa. Benda kecik je kot tapi ngade nye lebih.

Bukan saje nak tambah dosa diri sendiri tapi aku mempersoalkan kenape bile perempuan ditegah beli selipar soploh hengget sedangkan lelaki suke suki berbelanja selipar beratus hengget.

Alasannye perempuan selalu membeli. Kalau dihitung barang soploh hengget dengan 10 jenis dah berapa kan. Pastu benda yg dibeli tu semu merepek meraban. Bile ditanya kenape membazir tamau pakai benda halah tu jawapan yg diterima mungkin 'alahhh soploh hengget je kan'.

Dan lelaki mmg jarang shopping sebab mereka hanya beli barang yg berkualiti, tahan lama dan berbaloi. Masuk akal ke?

Haih..aku takleh terima pendapat tu menyebabkan muncung sedepa menandakan permulaan perbalahan.




Ok fine. Mulai hari ni and cheq meh molek kahuna legacy diistiharkan bermusuh..huh!


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 comments:

Unknown said...

aku tak kira aku nak gak beli barang..even 2 hinggit sekalipun..klu tak tido luarrrrr!!!

Cik Tudung Merah said...

HAHA. aku takde la sampai suh tido lua, wat dosa kering je tu. heheh