November 13, 2010

Sabtu saturday

Hidup adalah heaven dan ceria bila dapat duduk longut hadap tv dan tonton feveret tv show aku like ugly betty, how i meet ur mother,ANTM cycle lapan puluh juta, MTV attack dan paling terbaru pasal Scary spice nye life tu. Ohhh semua citer omputehkan, dahhhhhh citer melayu takde yg merangsang jiwa nak aku tengok. Harapkan malam kang je la, cerekarama. Tu pun kalau drama dia best, kalau kedaung harus aku hadap Astro yang semakin naik lemak ni.

Dan hari akan tambah menarik kalau tekak dipenuhi dengan makanan yg berunsur minyak. Cube cakap benda berminyak ape je yg tak sedap? Bak kate Chef Wan, makin minyak makin sodap. Ahhh sesuka hati je aku nak reka quote kan. Haha


Jadi pagi yg sepoi sepoi cuaca nye ni aku buat brunch yg ikut selera aku. Sume instant dan campak campak. Senangkan nak jaga aku ni. Kelentang kelentong mengalahkan masak briyani gam sajok. Haha.

Ok, enjoy ur weekend.;)




- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments: