November 4, 2010

Dia pun nak jugak

Semenjak pakai semak fon ni mule la tangan tu gatai nak downloads itu ini. Dari elok-elok tipon tu tahan bateri eh sehari setengah, skang ni nak bagi dia sehari pun susah. Pastu dok memekak cakap tifon dah rosak sebab makan bateri. Serious weh, memang ingat tifon ni dah rosak pastu lap air mata sket sebab hiba. Ye la, 1st time jakun pakai tifon mahal pastu takkan dah rosakkan. Duhh..

Bile dah kene sekeh dengan laki sendiri baru la nak sedar diri. Yang kau tenyeh segala mak nenek dalam tifon tu, kok selagi ade ruang, kok selagi Maxis tak bingit hantar sms cakap aku nak bar line ko ni sebab dah lebih limit kredit, kok itu kok ini..memang la cepat mamfus. Haha

Pastu sume benda la kau nak register same kan. Twitter la, Thumblr la..tah hape menatang eh tu. Tapi biasela kan manusia, bile orang ade, kau pun nak ade jugak hampeh. Kengkonon nak ikut trend semasala. Bila orang sibuk bercerita sok, kau bolehlah mencelah sekali betau kau pun haderrrr..hadeerrr aku kesah ke? Hahaha

Semalam kawan aku suh follow azwan ali yang dah tukar name ke azwannurr lepas balik dari Mekah. Oh, nasib baik tiada sumpah seranah yang hover dalam twitter eh. Pastu eh, dia balas twitt aku pagi ni. Terasa hangat dado den berombak-ombak hamboi hamboi hamboiiiii..Hahaa

Ok, sape nak follow aku just taip ciktudungmerah ye. Takde ape yang menarik, cume kadang-kadang termeluahkan rasa. I followwwwwwww...

No comments: